pátek 7. srpna 2015

Gallery update 45.5: New 'Elle UK' scans + outtakes

Ahojte lidičkové moji drazí. Jak se máte? Zítra odjíždím. Myslím, že jsem vám o tom říkala, nebo ne? :D Jestli ne, tak vám to říkám teď a hádám ještě ráno napíšu článek, než odjedu. No... nastavila jsem jeden jedinej článek, ale možná ještě dojde i na nějakej jinej. Vyšlo teď pár věcí, které už asi nestihnu zveřejnit, tak je možná v rychlosti přes noc nějak napíšu a nastavím :D ale ještě nevím. Uvidíme, podle nálady, známe se. Teď mám pro vás dvě nové ne úplně moc vysoce kvalitní fotky z toho nového photoshootu, co Kris fotila pro Elle UK a kromě těch ještě 21 scanů z toho čísla, na jehož obálce je Kristen. Nejsem si úplně jistá, jestli to tak úplně mělo být zveřejněno tak brzo, docela o tom pochybuji, ale tak když už je to venku :D Je tam teda i rozhovor, na jehož překladu pracuji. Nepřiliš usilovně, ale pracuji, takže možná přednastavím i ten. Ale dost možná to nedopřeložím, takže... uvidíme :D No, ten photoshoot je podle mě vážně skvělý, hlavně některé fotky. Především ta první. Do té jsem se naprosto zamilovala! A trochu doufám, že se objeví ještě nějaké další, mrzelo by mě, kdyby ne.
* * * * * * *
Hello people of the world. How are you? I am leaving tomorrow. I told you about that, didn't I? I hope so :D Anyway, I did prepare.. one article :D and it is actually something really really old, so... nothing special :D I will be back on Thursday, so it's not a long time... and maybe I will prepare something else, I don't know yet. Right now I have for you new photos taken for Elle UK and also scans from the magazine. There is also that interview with Juliette Lewis in the gallery which I am going to translate today, or I want to do it. But I am not sure if I really will :D So... new photos. New amazing photos. Amazing amazing amazing photos. Especially the first one. I fell in love with the first one. I love it so so so much. I have mood to make new design with it :D But it has to wait, I know :D I hope they will publish more, because this photoshoot looks freaking cool :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Wow! Ty nové fotky vypadají fakt skvěle! Hrozně se mi líbí ta černobílá fotka, kde má Kristen ten černý top s nápisem, ta vypadá fakt skvěle ♥ A úžasná je i ta fotka, kde má tu bílou sukni. Ta je tak párádní! A ty boty, co na ní mám! Takové bych si měla v budoucnu pořídit - to už by se mi nikdo nesmál, že jsem malinká

    OdpovědětVymazat
  2. Bože můj, ty fotky jsou dokonalé! Poslední dobou se mi photoshooty s Kristen líbí víc a víc! :)

    OdpovědětVymazat
  3. sú to krásne fotografie a musím s tebou len súhlasiť tá prvá fotografia je neskutočná, Kris je na nej dokonalá ale páči sa mi aj v tej bielej sukni, veľmi jej pristane tá hnedý bundička vyzerá v nej skvelo a nakoniec je krásne nalíčená

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, ty fotky jsou úžasné. Doufám, že se brzo objeví ve větší kvalitě

    OdpovědětVymazat