středa 19. srpna 2015

Gallery update 46.0: 'American Ultra' World Premiere in Los Angeles


Trvalo věčnost nahrát ty fotky na imagebam a do galerie. Proč? No... protože jsem jich uložila hrozně moc a protože jsou hrozně velké :D Nahrávaly se asi tři hodiny :D Proč jsem jich uložila tolik? To je jednoduché. Protože jsou zkrátka a dobře naprosto dokonalé :D Lionsgate se nedrželi zpátky a skutečně uspořádali pořádnou premiéru filmu American Ultra s červeným kobercem a vším. Což znamená, že těch fotek je ve skutečnosti ještě asi 4x víc, ale na to jsem vážně neměla :D Premiéra se konala včera večer, 18. srpna 2015 v Los Angeles, a to konkrétně v Ace Hotelu a vypadalo to vážně skvěle. Hlavně teda Kristen vypadala naprosto skvěle! Kristen tam byla, z čehož jsem naprosto nadšená, a spolu s ní i další herci z filmu, Topher Grace, John Leguizamo, samozřejmě režisér Nima Nourizadeh anebo třeba Connie Britton, a samozřejmě tedy Jesse Eisenberg a i scénárista Max Landis. To ale není všechno. Jsem nadšená z toho, že vám můžu říct, že Kristen na červeném koberci podpořil její dlouholetý skvělý kamarád z Twilight ságy, Taylor Lautner, se kterým má asi hordu fotek, což je naprosto skvělé. Mám z toho velikou radost :) Na premiéře se objevily i další hvězdy showbusinessu, například překrásná Holland Roden, známá ze seriálu Teen Wolf, z čehož mám nesmírnou radost :) Kristen vypadala naprosto nádherně. Vlasy jí opět dělal Adir, samozřejmě, make-up měla na starost Jillian Dempsey a šaty? Šaty od Zuhaira Murada. Z čehož jsem naprosto nadšená, protože já zbožňuju šaty této značky. Měla jsem dokonce i možnost si na některé takové šáhnout, když jsem se ocitla před pár lety v luxusním obchoďáku v Londýně :D Jeho šaty jsou skutečně výjimečné a Kristen je dřív nosívala hodně často... naposled to ale myslím bylo v roce 2013 na týdnu módy v Paříži. A nikdy nezapomenu na ten skvost, který měla na premiéře Rozbřesku - 2. části. Přesto Zuhair stále patří k jejím dvorním návrhářům, jak jsme se díky premiéře American Ultra mohli dozvědět. Jen když začala spolupracovat s Chanelem, byl to pořád samý Chanel a nic jiného :D Což mi dost lezlo na nervy :D ale jsem ráda, že tentokrát přišla v něčem jiném než v Chanelu. A ještě radši, že zvolila právě Zuraida Murada. Ten overal je naprosto úžansý. Kristen neskutečně sluší, vypadá v tom naprosto skvěle. Lodičky Jimmy Choo, překvapivě :D A nebyla by to naše Kristen, kdyby je na červeném koberci po nějaké chvíli nesundala :D Nedivím se jí, já bych na tom nevydržela ani 10 minut. Já vím, že to vypadá dobře, když má ženská hodně vysoké podpatky, zvlášť, když má dlouhé nohy jako Kristen, ale když všichni ví, jak na tom s podpatky je, tak proč jí nedají nějaké trochu nižší, proboha? :D No nevadí. Doufám, že se ten outfit líbí i vám. Moc se mi líbí i ty vlasy, i ten makeup, i když bych na těch očích možná malinko ubrala. Jinak teda kromě Taylora tam byla ještě spousta dalších lidí, kteří Kristen přišli podpořit. Oba její rodiče, asistentka Ruth, stylistka a kamarádka Tara Swennen a kamarádi Suzie, CeeJ, Alicia, Sydney a Alannah. Ti všichni byli ovšem k vidění až v sále a k tomu na hodně nekvalitních fotkách. Ale myslím, že je od nich vážně skvělé, že jí tam přišli všichni takhle podpořit :) a k tomu, kdo by si nechtěl zajít na světovou premiéru s KStew, hm? :D
* * * * * * *
It took forever to save all those photos. Why? Well, because I saved a lot of them :D That's simple :D Why? Because they are absolutely amazing. I am happy that I can tell you, that Lionsgate organized pretty cool world premiere of American Ultra movie yesterday, on August 18, 2015 in Los Angeles. It took place at The Theatre at The Ace Hotel in LA and it looked amazing. Especially Kristen looked amazing. Absolutely stunning, I love her outfit, I love it, I love it, I love it so much. Kristen was of course there, also other cast members with her and the director Nima Nourizadeh too. Jesse Eisenberg was there, John Leguizamo, my baby Topher Grace was there, Max Landis, of course, Connie Britton was there. But that's still not all. I am really, really excited, because Kristen's great friend from The Twilight Saga - Taylor Lautner was there too! And they have like billion photos together and I am really happy he showed up to support Kristen and this movie, that's amazing. Also other stars showed up on the premiere, for examply lovely Holland Roden from Teen Wolf was there, which is pretty cool. Kristen Stewart looked beautiful. Hair by Adir, make-up by Jillian Dempsey, surprisingly :D And dress by Zuhair Murad. I LOVE Zuhair Murad, I am so happy she had one of his pieces after such a long time. Last time she had his dress was at Breaking Down - part 2 premiere, I guess. No... actually in 2013 at Paris Fashion week, if I remember it right. Anyway, It's nice to see her in Zuhair Murad's dress again, because she looks absolutely gorgeous in it. It is not actually a dress, it is a short jumpsuit, but it is great. I love those colors! Well and of course, heels by Jimmy Choo... of course... I have an information, that Taylor wasn't the only friend that was with her there that evening. Both of her parents were there and also her friends Suzie, CeeJ, Alicia, Sydney and Alannah, and her assistant Ruth, and her stylist and friend Tara Swennen. Enjoy photos, I saved them quite a lot, so check them out in the gallery.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

10 komentářů:

  1. Kristen to na premiéře opravdu moc slušelo, měla hezky udělaný make-up, i ten účes se mi líbí. Je takový uvolněný a přesto elegantní. Šaty jsou velmi zajímavé, akorát mi přijdou poměrně dost krátké, i když Kristen na to má postavu, tak proč to řešit . Jinak je škoda, že se s Holland společně nevyfotily, byla by to skvělá fotka!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou mega nádherné :), strašně se mi líbí ty vzory, jsou úplně famózní, a hrozně jí tento styl sluší :) Líbí se mi, že je černá kombinovaná s pestrými barvami, to je prostě super :) To výrazné líčení je úžasný, Kris toto přesně sedí, než nějaký něžný, ač já mám raději jemné, toto je její styl, to je prostě Kristen ;D. Ty šaty vůbec neva, že jsou krátký nebo Kristen může jít i v delším triku .
    P.S.: Mohu si tě přidááááát prosíííím potřebujem sledovat někde novinky o Kristen

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že na včerejší premiéru American Ultra jsem úplně zapomněla, proto jsem byla moc příjemně překvapená, když na mě ráno vybafly na Instagramu ty úžasné fotky ♥ Prvně musím říct, že mám velkou radost, že se na premiéře objevil Taylor. Docela mi chybí ti Twilight časy Takže fakt mám radost, že se zase někde objevili spolu :) Btw Taylor teda vypadá podstatně jinak
    Dále - Zuhair Murad je asi moje životní láska ♥ Jeho šaty (a jiné kousky) naprosto zbožňuju - i když většinou odhalují docela dost kůže, ale stejně tvoří skvosty Před týdnem jsem ho dokonce zmínila na doučování z němčiny, měla jsem připraveno mluvení na téma "Oblečení a moda" takže tak Ten overálek Kristen fakt moc slušel. Vypadala fakt prďácky! Taky se mi moc líbí to její líčení - hlavně kolem očí, to je úplně parádní ♥

    OdpovědětVymazat
  4. keď som videla tieto fotografie tak som si povedala hohoho tak ta je ale krásna a veľmi jej to pristane      vyzerá jednoducho fantasticky celučičká celá veľmi sa mi páči jej overal je krásny aj keď je v podstate skoro cely čierny vďaka aplikáciam a trocha farbe žiary veľmi pekný make up a čo sa mi najviac ako fakt najviac páči sú jej vlasy teda ako ich má upravené naozaj
    nádhera
    je tiež super, že ju prišiel podporiť aj Taylor ale chýbajú mi na ňom trochu tie jeho dlhšie vlasy    inak je perfektný

    OdpovědětVymazat
  5. Neee, tak to jsou skvělé fotografie, Kristen je na ních překrásná. :O Měla naprosto dokonalý oufit a byla krásně nalíčená, učesaná, takhle jsem jí dlouho neviděla. ♥ Je super, že tam byl i Taylor, je pěkné je vidět zase spolu, prostě.. jsou to úžasné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tak už je to tady!! Nedivím se ti, že sis s ukládáním fotek dala takovou práci, protože jsou vážně naprosto nádherné! Kristen tam vypadala perfektně ♥ Vážně nemám, co vytknout.. Šaty jí úžasně sedí,ten jejich vzor je moc zajímavý a opravdu jí to v nich nesmírně slušelo!
    Taky jsem ráda, že dorazil i Taylor. Je super, že po delší době mají společné fotky:))

    OdpovědětVymazat
  7. Už asi měsíííc Idem ti udělat ikonečku !!! Děěěěěkuju

    OdpovědětVymazat
  8. Hrozně jsem se těšila, až tyto nádherné fotografie okomentuji, měla jsem opravdu radost, když jsem zjistila, že se Kristen premiéry zúčastnila a ještě větší radost, když se tam objevil Taylor, úplně mi teď chybí můj první blog o Twilight a kdy jsem přidávala fotky z premiéry Nového měsíce, kde měli tolik fotek společných :( Ale tohle mě tak trochu i dojalo, když si vzpomenu, jak je to dávno :) A Kristen vypadala naprosto dokonale, měla nádherný make-up a ty šaty? No ty jsou nádherné!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc jí to slušelo :) Ten makeup měla skvělý.

    OdpovědětVymazat
  10. Wow. Ty šaty jsou nádherné, stejně jako účes, makeup, prostě celá Kristen ♥

    OdpovědětVymazat