pondělí 17. srpna 2015

Kristen on Live! with Kelly & Michael (August 17, 2015)


Už jsem s tím taková nudná, co? Video, fotky, video, fotky, video, fotky... :D Ale říkala jsem si, že to budete mít aspoň trochu různorodé, protože těch videí je hrozně moc, tak to musím něčím prokládat... nakonec to je ale tak, že nestíhám nic přidávat a článek o premiéře Equals, který jsem chtěla napsat už týden, tu pořád ještě není :D Na to taky dojde, hned po zveřejnění tohohle, protože potřebuju chvilinku pauzu od American Ultra :D Včera se konalo Teen Choice Awards, na kterém se Kristen tedy neobjevila, přestože byla nominovaná. Nevyhrála ale a nejspíš to i věděla a tak tam nejezdila, možná i proto, že dnes mělo začít natáčení filmu Woodyho Allena, ve kterém Kristen hraje, takže asi ani nebyl čas. V kategorii nejlepší herečky v dramatu vyhrála Chloë Grace Moretz a ne naše Kris no... co naděláme. Já teda If I Stay neviděla, slyšela jsem, že to není nic moc, ale tak... nemůžu hodnotit. No nic, k tomu videu. Dneska mám pro vás konečně show Live! s Kelly a Michaelem, která byla předtočena už 11. srpna, ale vysílána až dneska... a tak trochu není teda s Kelly a Michaelem, ale s Jane Lynch a Michaelem, z nějakého neznámého důvodu, teda já ten důvod neznám... ale Jane tam byla super, takže mi to rozhodně nevadí :D Kristen to ještě k tomu hrozně moc slušelo, vypadala ohromně, ty šaty se mi strašně líbí. Ta kombinace barev je hrozně zajímavá, ale vážně krásná :) Rozhovor se mi taky moc líbil, mluvili o všem možném i nemožném a pro méně anglicky zdatné jsem se to pokusila nějak shrnout, nemám na doslovný překlad, i já mám sem tam mezery, ale aspoň tak nějak ty hlavní body a pasáže.
Na začátku se jí Jane zeptá na to, že hraje na kytaru. Kristen o tom chvíli mluví, říká, že hraje asi od deseti let, jak akustickou, tak elektronickou. Říká, že neměla co dělat na place, když byla třeba hodiny v přívěsu a tak začala hrát na kytaru. Jane se jí ptá, jestli má i kapelu, ale Kris říká, že to ne :D Ale tak co není může být třeba jednou :D Michael říká o tom, jak u nich byla Joan Jett a chválila Kristen, že byla úžasná v The Runaways, s čímž jedině souhlasím. Pak se jí ptá, co ráda dělá, když přijede do New Yorku a Kris říká, že si ráda zajde na nějaké dobré jídlo :D Kristen potom mluví o svých psech, že je jimi posedlá, že je bere jako svoje děti. Potom se s Jane baví o tom, že mají mezi psi oblíbence, což zní hrozě, ale zkrátka to tak je. A Kris říká, že její oblíbený pes je Cole, že je to takové štěně a že má pocit, že bude štěnětem už navždycky, že je dost malá, i když vypadá jako dospělý pes. A že se nikdy nepřestává usmívat a koukat na ní zbožným pohledem. Michael se jí ptá, co se nimi dělá, když cestuje, tak říká, že má skvělé kamarády, kteří se jí o ně vždycky postarají. No, kdo by se nechtěl na týden přestěhovat do domu KStew a venčit jí psy, že ano :D Potom mluví o tom, že je Kristen součástí nového projektu Woodyho Allena. Mluví o tom, že musela jít kvůli téhle roli na konkurz, což pro ni bylo netradiční, jelikož lidé jako ona většinou na castingy chodit nemusí, prostě jim jsou nabízeny a filmaři je chtějí ve svých filmech, ale pro tuhle roli musela jít na ten konkurz a říká, že si jí tam natočili, ale ona měla sto chutí si tu pásku vzít s sebou, že si vůbec nevěřila, nepřišlo jí to dost dobré. Ale že je na sebe moc hrdá, že to dokázala. Potom samozřejmě začnou mluvit i o American Ultra. Kris mluví o Jessem, říká o něm, že je úžasný, že je hrozně chytrý a že jsou takoví dva divňouši, kteří si zkrátka skvěle sedí. Říká, že je ten film hodně zvláštní, že je to komedie, akční film, ale zároveň love story, a že na začátku to má ten nádech toho indie filmu Adventureland, který s Jessem točila před pár lety, ale pak to najednou všechno vybouchne. A popisuje o čem je ten film, že je hodí CIA a tak všechno dost podobně, co už jsme slyšeli v jiných rozhovorech nebo jsem vám už psala v článcích o AmeUl. Říká, že před tím, než to všechno začalo jít do kytek, tak byli pacifisti a Jane říká, že se jí hrozně líbila scéna, kdy hulili trávu na kapotě auta, což jsme mohli vidět na pár fotkách, a Kristen říká, že to působí jako kdyby to celé bylo sen někoho zhuleného, ale zároveň je to tak reálné. Kristen pak ještě vypráví historku, kdy byla v letadle od krve a měla nějakou falešnou modřinu nebo něco, protože jí špatně odlíčili a ona byla hrozně unavená... a že se jí to podobné stalo už když točila Welcome to the Rileys, že se jí lidé ptali, co se jí proboha stalo. Takhle vznikají drby, podotýká Michael. Na závěr se jí ještě ptají, co je na Jessem to, co na něm má ráda. A ona říká, že je prostě hrozně chytrý a dobrý člověk a že jsou povahově hodně podobní, ale nejsou to nějací herečtí blázni, že k těm filmům přistupují podobně stylem: "No.. tak natočíme film." A že budou spolu i ve filmu Woodyho Allena, což už je třetí film, kde budou společně.
* * * * * * *
I am being boring with all that video, photos, video, photos, video, photos... am not I? :D Well. Yesteday was Teen Choice Awards. Kristen was nominated for the Choice Movie Actress in Drama for her role in Still Alice, but unfortunately, she did not win. Chloë Grace Moretz won for If I Stay... I heard it is not a good movie, but she probably was good in it, who knows, I didn't see it. I think Kristen would deserve to win, but it was up to voters, so... I couldn't really do much about it :D Anyway, she wasn't there, she probably knew she's not going to win, so she didn't show up... or maybe she had other reasons. Like... well, it's August 17 today, that means that the filming of Woody Allen's newest project with Kristen, Jesse Eisenberg, Bruce Willis and Blake Lively just started. Which is awesome, by the way. Riight now, I have for you another interview. This time it's Live! with Kelly and Michael, which is not actually with Kelly and Michael, but with Jane Lynch and Michael, for some reason, I don't know what reason it is, but nevermind. Maybe she was sick or something, but she's great. I love this interview, Kristen looks amazing, I love that dress, that's so freaking beautiful, she blown my mind with it. And... the video is just great. She talks about her dogs, about the Woody Allen's project, about how she auditioned for it, about her playing guitar... and of course about American Ultra, so check out.

2 komentáře:

  1. Ach jo, zase nevím, odkud mám začít No asi takhle - vím, že v show Live! With Kelly and Michael se někdy stane, že tam není buď Kelly nebo Michael a hostuje tam někdo jiný. Mně se to docela líbí, je to taková změna - třeba jen na tři dny nebo týden. Je to pestřejší :) Jsem ráda, že tam byla Jane Lynch, a zrovna u rozhovoru s Kristen to byla super volba! Ke Kristen - moc se mi líbí ty šaty, co měla, ty jí úplně suprově sedly! Taky jí moc sluší ta rudá rtěnka. Nejvíc fascinovaná jsem byla ale těmi zlatými botičkami ♥ Na ty jsem musela neustále zírat Co se interview týče, tak jeho sledování uteklo hrozně rychle, ani mi to nepřišlo jako (téměř) 10 minut! Byl to opravdu příjemný rozhovor :) Líbí se mi, že na začátku zmínili The Runaways - ten film jsem neviděla už asi 100 let a přemýšlím, že bych si ho někdy v budoucnu stáhla... No, uvidím :) Pak se mi líbí, jak tam mluví o těch pejscích. Já se ani nedivím, že má Kristen jednoho psa z těch tří nejradši. Já bych to tak asi měla taky Říkat by se to asi nemělo, ale co už. Oni se to nedozví Taky se mi líbí, jak mluví o Jessem, je vidět, že jsou to vážně super kamarádi. Já teda Adventureland neviděla, takže nevím, jaká je jejich chemie ve filmu, ale při koukání na jejich společné rozhovory je vidět, že jsou fakt dobří kamarádi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chloe je sice super herečka, ale If I Stay není tak super ani jako knížka, natož jako film...jsou tam jen dobrý písničky, ale to je vše :) Je škoda, že Kris to nevyhrála,ale bohužel teen choice je o těch nejmladších, takže...A jinak mně vůbec nevadí, že přidáváš třeba jen videa nebo tak...já se ráda na Kris podívám a uslyším zároveň :) opět měla ale nádherné šaty a ty vlasy a make-up jednoduchý :)

    OdpovědětVymazat