pátek 21. srpna 2015

Kristen Stewart & Jesse Eisenberg for MTV News with Josh Horowitz

Jsem unavená. Jsem sakra tak hrozně unavená a tak hrozně naštvaná na dopravní podnik :D Ale o tom mluvit nechci. O tom už nikdy s nikým mluvit nebudu :D Jsem taková nějaká přejetá, i kvůli jinejm věcem teda... Když jsem přijela, tak na mě vyskočilo tolik novinek a já je chtěla všechny přidat, ale co jsem uložila těch milion fotek předevčírem, tak jsem včera byla nějak úplně bez jiskry a vlastně jsem pořád. Nechce se mi nic, jsem taková bez nadšení, což mě štve, ale hádám se to zase zlepší. A taky jsem naštvaná proto, že ten rozhovor je tak krátký. Já jsem se tak hrozně těšila, až vyjde, a ono je zase jen něco málo přes dvě minuty dlouhý. Tentokrát jsou to ale alespoň viděa dvě. Jde o rozhovor s Jessem a Kristen pro MTV s Joshem Horowitzem. První část je vlastně rozhovor o American Ultra, samozřejmě, tentokrát i řeknou něco o filmu :D no a druhé video je takové... taková legrácka od Joshe, jako obvykle. Takové otázky pro agenty CIA :D Nejlepší je to na konci, když mají Kris s Jessem číst něco, co napsal Josh, aby to znělo, že říkají pravdu :D a Jesse v tom docela vybouchne :D ale vymlouvá se na to, že to nemohl přečíst, že Josh píše strašně, ale Kris říká, že je jeho písmo roztomilý :D Mám i dvě fotky, takže možná ještě dneska přidám :D Jinak ta Kristenina věta sama o sobě je výborná: "Miluju hrát v nezávislých filmech, ale mým skutečným životním cílem je být v Paničkách z Beverly Hills." (Real Housewives of Beverly Hills).
* * * * * * *
I am really tired. I am so freaking tired, oh my God. And I am pissed... Jesus, I don't even know if I want to write anything. I do want, but I am kind of without mood... I don't know. Since I came home, I was just writing articles, because there were so many news and I really wanted to publish everything, but now I just... I am just so tired. And I am also so pissed... Why? Because this video is so short! I could watch videos with Kristen, Jesse and Josh for hours, not just for few minutes :D I love the interview, I love these three together, and I also have for you second part, where is Josh asking some questions for CIA agents. The last art is the best, because Kris and Jesse are supposed to read something like it was true. And Jesse is terrible in it :D He's saying that it's because of Josh's terrible handwrite, but Kristen tells him, that it's cute. And Kristen looks cute there too, I love these videos.


0 komentářů:

Okomentovat