středa 5. srpna 2015

Gallery update 45.4: BTS picture from the 'Equals' set

Měla bych nejspíš začít připravovat nějaké články na příští týden... ale víte co? Mně se vlastně nějak ani nechce :D Protože cokoliv nového se objeví chci vlastně přidat hned, jak mám trochu času a ne si to šetřit jako něco, co můžu nastavit :D Takže tu na těch pár dní co budu v tahu (od soboty odpoledne do čtvrtka odpoledne) možná bude trochu pusto, ale třeba se ještě k něčemu dokopu. Ta fotka, kterou mám pro vás teď, byla vlastně zveřejněna už když jsem byla v Římě. Proč jí zveřejňuju já až teď? No... to je poměrně jednoduché. Když jsem psala o stillskách Equals, tak jsem na ní zkrátka a dobře úplně zapomněla... a když jsem přijela, tak se objevily jiné novinky a já měla dost práce s tím aktuálnějším a zdánlivě významnějším. Přesto je ale tahle fotka naprosto skvělá a já jí naprosto zbožňuju. Hrozně se mi líbí. Je to fotka z placu filmu Equals, na který se po zveřejnění nových stillsek (zde) těším ještě tak o 200% víc než před tím :D Ta fotka byla nejspíš pořízena někdy, když ukončili natáčení nebo tak něco, protože je to fotka, na kterém je snad celý štáb. Možná ne celý, ale je tam zkrátka halda lidí. Mezi nimi i naše KStew, kromě ní i Nicholas Hoult, režisér Drake Doremus a mnoho, mnoho dalších. A je naprosto skvělá, tak jí určitě omrkněte ve větším rozlišení :)
* * * * * * *
I should probably start to... pre-write some articles, but I actually... don't want to. Because all I have... I want to publish right after I save it, find it or something. This picture was published when I was in Rome and I didn't have the opportunity to publish it here until today. Why? Because I forgot about it, when I was writing about Equals stills and then there were some actual news, so I waited. Now I finally have time so I have this picture for you. It is from the set of Equals movie, which had been filming last year in Japan and this picture was taken with whole cast, probably after the wrap. Kristen is there, Drake Doremus is there and Nicholas, and Guy Pearce and so much other people and I really love this picture, so check it out. It is great. I cannot wait for this movie any longer. Or at least for the first official trailer. GIVE IT TO ME RIGHT NOW... please? :D

imagebam.com

7 komentářů:

  1. Já tě obdivuji, že jsi předtím měla náladu přednastavovat články, když jsi pryč, já se přiznám, že to zvládám na druhý den, kdy v noci jako fretka přednastavuji, ale na víc dní bych to nedala A ta fotka je skvělá, Kris tu hezky vynikne, jak je v bilém a snad nikdy jsem neviděla fotku, kde jsou ti, co se podíleli dále na filmu a ne jen herci :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak je ich tam hojne teda ale je dobre, že je Kris v bielo aspoň som ju ľahšie našla      je to pekná fotografia
    ha ja som nikdy články nenastavovala iba si ich píšem a ukladám ale toto nerobím

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka je skvělá, líbí se mi, že je tak hromadná! :) Jinak máš vážně úžasný layout, moc se mi líbí ta fialová barva :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj nechcela by spriateliť blog? :) ak áno ozvi sa :)

    OdpovědětVymazat
  5. "ale je tam zkrátka halda lidí".. zbožňuji tvůj slovník..
    Jinak na ten film se taky děsně těším od zveřejnění těch stillsek.. hrozně moc!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta fotka je absolutně skvělá! Líbí se mi, jak pár lidí, včetně Kristen a Nicholase, při focení vyskočili! Hlavně teda Nicholasova "poza" je k nezaplacení ♥

    OdpovědětVymazat
  7. myslím si, že tenhle film bude velmi zajímavé ho pozorovat v kině nebo doma na televizi :) také jsem na něj dost zvědavá tedy

    OdpovědětVymazat