neděle 30. srpna 2015

'Equals' Venice Film Festival & TIFF premiere dates


Mám modrý vlasy. Konečně mám modrý vlasy :D Objednala jsem si na internetu takovéty barevné křídy na vlasy a včera jsem si je nabarvila. Barva to je sice hezká a hrozně se mi to líbí a sekne mi to :D ale ty křídy mají jednu velkou nevýhodu... barví... :D Já jsem přišla domů a byla jsem celá modrá... Brácha se mě ptal, co se mi stalo, jestli mě poblil taťka Šmoula :D a táta si zas dělal srandu, že bych mohla hrát v Avatarovi :D Ale šlo to docela dobře dolů no... Ale myslím, že asi půjdu do té permanentnější barvy. Ona sice vydrží dva měsíce, ale aspon ty dva měsíce a ne dva dny :D Dneska jsem musela spát v kulichu, abych neušpinila polštář (mámy rozkaz :D)... Ale stejně, byla to sranda a fakt se mi to líbí, asi si je nabarvím pořádně :D No nic, dost o mých vlasech. Moje mamka to rozdejchává ještě teď :D Přijde mi, že patří k těm, co si myslí, že s modrejma vlasama rázem přichází rebélie, alkohol a drogy... :D No nic. Pořád se patlám s tím jedním článkem... ono by mi to asi netrvalo tak dlouho, ale pořád od toho odbíhám no :D Teď mám pro vás jednu informaci, se kterou jsem tak nějak kvůli návalu jiných novinek trochu vyčkávala. Jde o premiéru filmu Equals. Jak víte, bude mít tento film svou premiéru na filmovém festivalu v Benátkách... to mě trochu naplňuje nadějí v to, že by se mohl objevit i na československém festivalu Be2Can, na kterém vlni byl film Sils Maria a kde je mix filmů z Benátek, Berlína a Cannes. No... Benátská premiéra filmu proběhne 5. září 2015 a podle všeho by se tam Kristen měla objevit. Stejně tak bude mít tenhle film i premiéru v Torontu, no datum jsme nevěděli, teď už ho víme. Teda já ho vím a povím vám ho :D Na TIFF bude mít film svou premiéru 13. září 2015 a i tam by se měla naše drahá Kristen objevit, což je naprosto skvělé a nemůžu se toho dočkat :) Pevně doufám, že bude mít film úspěch a že někdo koupí práva, abychom se dočkali i oficiálního traileru. A doufám, že to nekoupí zas IFC Films, protože to by mi už asi vážně leplo :D
* * * * * * *
I have blue hair. I finally have blue hair. Made just with chalk color, not the permanent one, because I wanned to try that, but I really do want to dye my hair with permanent blue color. (Well, permanent, it usually lasts like two months maximum... but it's better than two days.) It looks great, I love it, it's just... well, it is a chalk... so I looked like smurf when I got home, I had my whole body from that color. Anyway, my mom was shocked a bit, when she saw it :D Well... There are some news I could publish, but I am not sure if I want to write about them right now. I decided for this one, because this information is already few days, maybe even weeks old, so I should probably write you about it :D I did tell you that 'Equals' movie is going to have it's premiere at Venice Film Festival 2015 and also at Toronto Film Festival 2015. It was announced, that Kristen should be present at both premieres, in Venice and also in Toronto, but it wasn't known, when these premieres are going to be. Now we know. The world premiere of 'Equals' in Venice will be on September 5, 2015 (which I think we already knew...) and premiere at TIFF 2015 will be on September 13, 2015. Personally, I cannot wait. I hope that someone will buy the rights (and that it's not going to be IFC Films), so we can see the official trailer soon.

4 komentáře:

  1. Chci tvojí fotku s modrými, opravdu chci tvojí fotku s modrými vlasy! Prosím!

    OdpovědětVymazat
  2. tak nad tými kriedami som aj ja uvažovala lebo to nejako ani extra nestojí ale obávala som sa presne toho či to nebude veľmi púšťať keď budem mať vlhké vlasy alebo keď bude teplo tak som sa na to nakoniec vykašľala ale bolo by fajn keby si si sfotila vlasy ako to vyzerá
    tak to je skvelé, že sa tam objaví a budem držať palce aby sa to objavilo aj u nás

    OdpovědětVymazat
  3. No jak jsem psala, zpátky jsem teprve chvilku a po tu dobu jsem dost bojovala se spamy =D nakonec jsem byla donucena uzavřít několik komentářů pod článkami aby to přestalo =D
    Taky si myslím, že otazník u Sansy a Theona bych mohla smazat, ale tak pro jistotu... =D No a co se týče Jona, tam bych ho nejradši smazala taky, podle informací o jeho pobytu v Belfastu prostě věřím tomu, že tam nejezdí jen tak, aby nás všechny potrápil a pěkně tam natáčí =D A taky to, že ty natáčení tak hlídaj, takže jestli v 6. sérii neobživne, tak budu hodně naštvaná =D
    Jinak, ty vlasy jsou pecka, jen je škoda, že ty křídy tak pouští =D Taky jsem si je chtěla objednat, ale tohle mě od toho celkem odradilo. I když přemýšlím, že na vyzkoušení to není vůbec špatný =D

    OdpovědětVymazat
  4. Modré vlasy ti moc sluší, takže já jsem jednoznačně pro obarvení!
    Tak doufám, že to bude i u nás v kinech (a ne rok po premiéře jako Pride)

    OdpovědětVymazat