středa 25. června 2014

The Big Shoe news: Juliette Binoche joins the cast


Ahoj lidi. Tohle je ten článek, o kterém jsem před tím mluvila. No, vlastně jsou to dvě informace v jednom. Elizabeth Banks vystoupila z projektu The Big Shoe, což má nejspíš dva důvody, ačkoliv těžko říct, oficiální tak úplně řečen nebyl, ale mluví se o tom, že je to kvůli jiným projektům, kterébude točit, ale já to zároveň odvozuji i z toho, co se objevilo nedávno, a to informace, že by postavě Mary Kay, kterou měla Elizabeth hrát, by mělo být něco přes 40, kolem 50 let, nebo tak nějak, což na Elizabeth Banks opravdu příliš nesedí. Zezačátku jsem byla trochu smutná, že tam Elizabeth nakonec nebude, ale potom se objevila zpráva, kdo ji má nahradit a já málem vyskočila nadšením do stropu. Mary Kay má totiž hrát Juliette Binoche, kolegyně Kristen z jejího nejnovějšího snímku - Clouds of Sils Maria, držitelka Oscara a paní Herečka, s velkym H, kterou jsem si hlavně kvůli Clouds of Sils Maria a té propagaci hrozně oblíbila, takže jsem totálně nadšená z toho, že se s Kristen objeví v dalším společném projektu :) Podle všeho si velmi padly do noty a hádám z toho mají radost obě, že se znovu setkají na společném natáčení. To by mělo začít už brzy, po prázdninách, někdy snad v září a to v jižní Africe, otázkou je, jestli to tak zůstane i nadále. Pokud ano, bude to rozhodně zajímavé:) Kdo je tak nadšený, jako já? :)
* * * * * * * * *
Hi guys. That article I was talking about before. Well... actually, two things... Elizabeth Banks drops out of The Big Shoe, because she has another projects and can't appear in this movie. Which is an information I was actually sad about, because I really like Elizabeth, but just until I found out, that it's already known, who replaced her in this movie. It's Juliette Binoche! Seriously. I am not kidding. Juliette Binoche joined the cast of The Big Shoe movie! And that's totally awesome!!! Absolutely amazing, I am sooo excited, this is the best possible information. The shooting should start pretty soon in South Africa, which is also pretty exciting. It was actually kind of predicable, that Elizabeth will be replaced, not just because of her schledule, but also because of the character she should play, because it was in talks, that the character - Mary Kay should be like in her 40's or 50's, so that's definitelly not Elizabeth, she would be too young for this idea of this character.

2 komentáře:

  1. No, miluju film Čokoláda, kde hraje po boku s Johnnym, ale nikdy jsem ji moc ráda neměla.. Nevím proč, jak si sama řekla, někdy máme pocit a je nám někdo nesympatický, i když nemáme nějaký extra důvod proč by nám měla vadit... Ale je to hlavně její rolí v Čokoládě.. Byla tam naprosto skvělá ale, chápu že to není její vina, ale hrozně mi vadilo jak furt utíká a vystavuje svoji dceru tomu všemu a tak no... Jistě jsem nadšená z každého projektu kde bude Kristen... Ale nejsem už tak nadšená z Jull... Asi jsem divná. Ale píšu jen upřímně jak to cítím no. :) Třeba si jí v jiný roli oblíbim ale uznávám že herečka je fakt skvělá, jen mi nesedí :)

    OdpovědětVymazat
  2. NÁÁÁDHERA! To je jako fákt? Miluju JULI! Je úžasná, získala si mne už v Čokoládě a pak jsem shlédla s ní další filmy, ona je opravdu herečka s velkým H a úplně mi vedle Kristen sedí, to je mega krásná a úžasná novinka :)! No wááááááu, díky za ni !

    OdpovědětVymazat