neděle 22. června 2014

All American High School Film Festival 2014


Nevím, jestli si to pamatujete, ale Kristen byla vloni jedním z porotců na All American High School Film Festival, což je filmový festival, na kterém prezentují svá díla studenti středních škol. Kristen tehdy nemohla dorazit, no ohodnotila filmy a svůj verdikt odeslala pořadatelům. Zdá se, že se jim spolupráce s ní osvědčila, protože to vypadá, že Kristen bude porotcem i v aktuálním ročníku festivalu, který se bude konat od 24. do 26. řijna 2014. Nic není jisté, nebylo to nijak přímo potvrzeno, ale podle aktuálnosti veškerých informací, které mají na oficiálních webových stránkách, bych řekla, že i tahle informace by mohla být aktuální, i když to samozřejmě stále není na 100%. Ale byla bych vážně nadšená, kdyby to tak bylo a kdyby tentokrát do dějiště festivalu, tedy do New Yorku, Kristen i dorazila osobně:) a myslím, že by to bylo super i pro všechny, kteří budou soutěžit, protože Kristen je výrazná postava filmového průmyslu a jistě pro ně něco znamená, že jejich filmy bude hodnotit právě ona. No, na webu mají i krátké medailonky, o Kristen tam mají toto: "Kristen Stewart je jednou z největších mladých Hollywoodských hvězd. Kristen Stewart ztělesňuje neformální půvab, který se odrází v postavách, které stvárňuje. Její pozoruhodný talent vedl k úspěšným rolím ve filmech jako "Panic Room" (2002), "Cold Creek Manor" (2003), "Into the Wild" (2007), "Jumper" (2008), a - pravděpodoně nejznámější role - "Twilight" (2008)." No, vlastně to, co o ní píšou, je vážně hezké a tak, ale štve mě, že zmínili zrovna projekt jako Jumper, ve kterým má Kristen asi jednu větu a je tam dohromady tak 2 vteřiny. A k tomu je ten film fakt hroznej :D Nemám ho ráda. Líbilo by se mi víc, kdyby zmínily projekty jako The Runaways, Welcome to the Rileys, ale ty holt nejsou mediálně tak známé a z jejich pohledu nejspíš tak úspěšné, nebo já nevím. Ale každopádně jsem zvědavá, co z toho porotcování bude :D
* * * * * * * * * *
I am not sure if you remember that, but Kristen was a judge at All American Hight School Film Festival 2013. Last year she just judged, she couldn't attend the awards show because she was working. This year is this festival happening again and... it seems like Kristen is going to be one of those judges again. It is not for sure yet, it wasn't written officially, but she's written as a judge on the official site of this film festival and I hope that it's not an old information from last year, I hope it's a new one, and that she's really going to be a judge there, which I personally think is absolutely amazing and I also thing, that those young film-makers have to be very excited about that. This years festival is going to be from October 24th to October 26th, 2014 in New York city. They also have short information about their judges there and there is short text about Kristen: Kristen Stewart is a preeminent young Hollywood star. Kristen Stewart embodies a casual grace that is reflected in the characters she portrays. Her remarkable talent has led to successful roles in feature films such as "Panic Room" (2002), "Cold Creek Manor" (2003), "Into the Wild" (2007), "Jumper" (2008), and - perhaps most famously - "Twilight" (2008). Well, so... I like them saying about her talent that it's remarkable and they are actually not saying anything bad, I am just kind of pissed, that they didn't mention other projects, those what I love... and they mention Jumper, where she had like... 2 seconds? One sentence. I don't know. Well... we will see what's going to happen, if it's true or not.

Edit 23.6.: I just realised that this is 200th article this year :D I know, many people has 200 articles per month, but for me it's real success :D || Zrovna jsem si všimla, že tenhle článek je 200. tento rok :D Já vím, někteří lidé to mají za měsíc, ale pro mě je to vážně úspěch :D

4 komentáře:

  1. Že ty sis nechala tu animku s názvem Rosie v menu schválně, protože si věděla, že jméno Rose ke mě prostě patří a s Florence to byl jen úlet, co dlouho nevydrží, protože jsem Rose... No jestli sis tohle fakt myslela, tak jsi borec, co mě zná líp než já sama.. Nevím co jsem si myslela, ale Rose je to pravý a jediný pro mě... Dokonce jsem si dneska zkoušela upíří jméno a vyšlo mi to jako Rosalind Lefévre... To nemůže být náhoda..

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi hrozně moc, protože tu scénu, Hannu i PLL fakt miluju! :)
    Jo máš pravdu Rose jsem já, Florence byla jen chvilkové poblouznění a zalíbení.. zůstávám však ale nadále věrná Rosie No hele, já šla na jednu stránku a tam si můžeš překliknout mezi francouzskou aristokracií a pak je vedle toho ještě jedno.. když jsem klikla na tu fran. aristokracii tak mi taky vyšlo příjmení Tussaud A já si říkala, že je mi to nějaké povědomé, ale pak jsem klikla na to druhé a vyšlo mi Rosalind Lefévre

    OdpovědětVymazat
  3. Jo sice si to nepamatuju a ani o tomhle festivalu nevím, ale rozhodně je to skvělá akce, alspoň můžou studenti ukázat co umí :)) Jumper neznám, ale taky mě hrozně štve, že ty dva filmy nezmíní :( Ale holt Twilight jí přineslo víc slávy a víc peněz no.. Kristen je skvělá a určitě dokáže vybrat to nejlepší, doufám, že se zúčastní i osobně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bouhžel tenhle festival neznám, lhala bych, kdybych tady psala nějaké věci, které ani newím.   takže budu jen a jen ráda, když se o tom dozvím více. :)

    OdpovědětVymazat