pátek 27. června 2014

Snow White and the Huntsman 2... without Snow White...

Už žádné animace z rozhovorů, jako je tenhle, z propagace Snow White and the Huntsman 2. Protože to vypadá, že připravovaný druhý díl Sněhurky a lovce bude bez Sněhurky... a zbyde z něj jen Lovec (= The Huntsman). K připravovanému spin-offu, o kterém se mluví už od obrovského celosvětového úspěchu prvního dílu, se totiž vrátí pouze Chris Hemsworth a film bude věnován jeho postavě. Do filmu by se zároveň měla vrátit i Charlize Theron, jejíž postava Ravenny vypadala na konci prvního filmu dost mrtvě na to, abychom si mohli myslet, že připravovaný snímek bude podrobněji vyprávět příběh o lovci Ericovi a tom, co se mu stalo, než poznal Sněhurku. Což mi připadá jako dost tragickej příběh, takže by mě zajímalo, jak to američani chtěj natočit, když musí mít vždycky Happy End... Fajn, fajn, fajn... Jsem trochu hnusná, protože jsem vážně nasraná. Moje reakce? Strčte si tuhle píčovinu do prdele, vy kreténi! Protože si prostě myslím, že Kristen z tohohle projektu prostě vyšoupli. Byla nadšená z toho, že by se měla točit dvojka, dokonce potvrdila svou účast, dělali si s Chrisem srandu, že uvažují o tom, že to napíšou oni dva a že to bude úžasné... a najednou... by od toho odstoupila? Proč? Proč by to dělala? Zase na druhou stranu... Tenhle film jí trochu dost zkomplikoval život a získal poměrně dost nových haterů... víme kvůli čemu, nebudeme to rozpatlávati. Takže je možné, že si to rozmyslela, ale proč to tedy potvrzovali, že v tom bude hrát, když najednou zase nemá? Jsem fakt nasraná, hrozně jsem se těšila. Musím říct, že jsem od začátku byla hodně skeptická, protože... přestože první díl miluju a viděla jsem ho už několikrát a vážně se mi hodně líbí, tak jsem stejně byla skeptická, protože... co chcete točit za 2. díl, když předlohou je pohádka, kterou jste zrovna natočili? Ale byla jsem zvědavá, a vlastně pořád jsem, ale... teď ještě víc nevím, co hodlají točit :D Miluju Chrise, miluju ho, je skvělý herec, skvělý člověk, miluju ho z Marvela, miluju ho ve filmu Rivalové, který nejspíš patří k nejlepším filmům, jaké jsem kdy viděla, milovala jsem ho i jako lovce Erica ze SWATH, ale řekněme si to narovinu... ačkoliv je jeho postava ve filmu skvělá, ten film stojí na Kristen, ne na něm. Na Kristen a možná trochu i na Charlize Theron, která se má vrátit do druhého filmu, ale především na Kristen a na tom, že hlavní hrdinkou je žena. To dodává tomu příběhu na síle. To a spousta pěkných efektů a pojetí příběhu..., ale hlavně Kristen. Což neznamená, že se na film nekouknu, kvůli Kristen asi jo, ale momentálně jsem fakt nasraná a nejspíš mi to ještě chvíli vydrží... docela bych ráda věděla, jestli se k tomu Kristen nějak vyjádří, doufám, že ano. Film má režírovat Frank Darabont... teda mluví se o tom a to by rozhodně znamenalo určitou naději, že to bude dobrý film, ale... stejně jsem hodně, hodně naštvaná. Jediné, co mi teď dokáže zvednout náladu, je Chrisův úsměv.
* * * * * * * * * *
No animations like these two up there... It seems like Snow White and the Huntsman 2 will be without Snow White. It is going to be just... The Huntsman. Spin-off will be just with Chris Hemsworth. And that actually pissed me off a LOT. Charlize Theron should return too, but Kristen is not considered for any bigger role, if she's there, just for some shots, not as the main character. I actually have no idea, what they are going to shoot about. Probably about The Huntsman's past, because Ravenna was kind of dead in the end of original Snow White and the Huntsman... My reaction? Fuck this fucking shit, you mother fuckers! 'Cause I definitely things they've droped her out... she was excited about the spin-off, they were joking about writing it with Chris themselves... and I really don't think she would let it go. On the other hand... the first one kind of... complicated her life. Seriously, I was really excited about the spin-off too, but I didn't think it was a good idea, because... what would they film about Snow White after? I wasn't able to imagine that, but I was still excited. Right now? I love Chris, I really do, I love Marvel, so I love him as Thor, I think that he was absolutely amazing in the 'Rush' movie and I seriously think it's one of the best films I've ever seen and I love him as the huntsman Eric from SWATH too, but... be honest, that movie stands on Kristen, on the women lead character and a bit on Charlize, but mainly on Kristen. Chris is great and I will probably watch that movie because of him, but I am incredibly pissed, angry and I really can't understand that. Kristen already confirmed she's going to be there and now? Her character won't be even in that movie, probably, I just don't get it, I really don't... By the way, Frank Darabont is in talks as a director, which could possibly mean a good film, but I can't think clearly right now, I am very disappointed. The only thing which makes me happier is Chris Hemsworth's beautiful smile...


Ale mojí reakci spíš vystihla tahle animace u článku u Ajjinky... :D
But my reaction is like... very similar to Ravenna's in this animation...:D

3 komentáře:

  1. Ne! Ne! Ne! Ne! Ne! a ne! Ne! Ne! Prostě ne!.. Rozumíte, vy idioti tam kdesi bůh ví kde?? Ne! Nemůžete udělat Sněhurku bez Sněhurky.. Ne počkat, to není přesně! Nemůžete kurva do prdele natočit tenhle film bez Kristen Stewart!!!!!!!!* le nasraná Rosie se vzteky zvencla *Tohle přece nemůžou myslet vážně? Víš na co jsem se tak moc šíleně těšila? Na nějaký ten příběh mezi Sněhurkou a Lovcem. Miluju Chrise.. !! Miluju Sněhurku a Lovce a nemůžu přece koukat na film o Sněhurce a Lovci bez Sněhurky... :O Ne... s tímhle se prostě nevyrovnám... Myslím, že jsem nasraná! :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já souhlasím s tebou. SWATH teda nepatří k filmům, které jsem viděla milionkrát, ale myslím si, že vzhledem k tomu, že je natočen na motiv pohádky by jeden film měl stačit. Tečka. Ani si nejsem moc jistá, jestli bych měla touhu kouknout se na plánovaný spin-off o lovci... Muselo by to vypadat hodně dobře. Jediný důvod, proč se na film kouknout, je skutečně jen Chris

    OdpovědětVymazat
  3. Režisér se asi bál, že by po něm Kristen vyjela..D Ne to byl blbý vtip.. prostě to zabili, co jiného taky..

    OdpovědětVymazat