čtvrtek 19. června 2014

Gallery update 31.8: First photo from American Ultra

Ach. Můj. Bože! Tohle jsem nečekala. Tohle jsem vážně nečekala. Vlastně jsem čekala hru na tichou domácnost, co se novinek ohledně Kristen týče, protože Equals se bude natáčet až právě za pár týdnů, ale mýlila jsem se. Vždycky, když si řeknu, že se nic neděje a nejsou novinky, něco se objeví. A jsem tak ráda, že jsem se mýlila! Protože tohle je naprosto ÚŽASNÁ věc, to, co se objevilo. Mám pro vás totiž první fotku z filmu American Ultra s Kristen a Jessem Eisenbergem!!! Režisér filmu Nima Nourizadeh ji zveřejnil na svém instagramu i s krátkou zprávou: "Ukončil jsem natáčení American Ultra a opouštím New Orleans. Natáčení jsem si neskutečně užil. Bude mi to chybět a i všichni, kteří se na tom podíleli. Hlavně tihle dva, Jesse Eisenberg a Kristen Stewart. Teď mířím do New Yorku dokončovat." Totálně tu fotku žeru! Kris tam má pořád ještě ty meruňkové vlasy, než si je nechala nabarvit na tu oranžovo-červenou. A miluju tu fotku. Vidíte tu růžovou?! Miluju to. Tohle je nový pohled na Kristen :D Vypadají tam oba trochu zhuleně, ale to je součást filmu :D A hrozně se na ten film těším, potřeu víc, víc novinek, víc informací, víc fotek... áááááá!
* * * * * * * * * *
Oh Jesus Christ! I did NOT expect that. I just didn't... I actually expected quiet weeks with no news until the shooting of Equals starts, but I was WRONG! And I am so glad I was wrong! This is just AWESOME. Absolutely amazing. I have for you first photo from American Ultra movie! Which is totally awesome. Like.. I am sooo excited about it, I can't believe it really happened, but Nima Nourizadeh published this photo on his instagram and I just... can't believe my eyes! Kristen has there still the first hair color, before that red red and I just... I love this photo, I can't wait for this movie! And do you see that pink in her hair, oh God, this is a new side of her :D They both look a little high, but that was actually kind of part of their roles :D I want some more! I NEED more news about this film, I just can't wait anymore!


imagebam.com

12 komentářů:

  1. Zvláštní přidávat najednou o tom samém.. Přidám článek, jdu sem k tobě a máš tu totéž... A obě jsme z toho totálně na větvi Víš, najednou mi připadá jako bych o Kristen vlastně neměla vůbec pojem... Já si myslela nejdřív, že ty vlasy si změnila pak, ale pak mi došlo, že je to pitomost.. Protože film je dotočený.. No to je jedno... Já nevím, líbí se mi přidávat o Kristen hrozně moc, ale je divný vypsat se z těch pocitů na blogu a pak přijít sem k tobě a už nevědět co vypsat.. Já nevím, jestli zvládnu být neoriginální a přidávat to, co ty a Ajjinka děláte tak skvěle... Moje věčné dilema.. Zabij mě radši rovnou

    OdpovědětVymazat
  2. Po poradě s psycholožkou Kells* z prettylittleliars to vypadá na větší krizi osobnosti a dle jejího názoru bych se mohla vrátit k výkeco-recenznímu blogu.. Já si to promyslím, ale ať už to bude cokoliv zůstanu asi na fan-kstew, protože se mi ten název hrozně líbí :3

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se ta vize taky moc líbí.. Helee... něco mě napadlo... Já si to udělám podle svého.. Stejně nemám nervy na přidávání fotek z akcí, tak prostě budu přidávat novinky o jejích filmech a zbytek třeba ty recenze, nebo tak nějak.. No ještě to promyslím... ale nějak si to asi zoriginálnějším a přizpůsobím.. Uvidím... Je to vůbec slovo?? Zoriginálnějším?

    OdpovědětVymazat
  4. Ňuf, vypadá to, že jsme z ní obě skvěle vyplesknuté! Já fakt nemám slov, je to dokonalost sama a musím říct, že je mi trošku líto, že tenhle look nevydržel do samotného filmu Ale myslím, že šlo fakt o nějakou technickou... ježiš Prostě si myslím, že tenhle look měl být ve filmu původně, protože tenkrát, když se objevila ta fotka z kadeřnického salonu, bylo docela halo o tom, že ta kadeřnice dostala od režiséra přesné instrukce, jak to má vypadat... Přece by to pak nepřebarvili jen tak z fleku na červenou, nebo ne? Huh, to se asi nikdy nedozvíme. Červená je taky skvělá, o tom žádná, ale když ji teď vidím takhle, nádhernou až k padnutí, přijde mi to trošku líto

    OdpovědětVymazat
  5. Jooo, ani jsem nečekala, že mi ta ikonka půjde a whoala! Taky doufám, že se dočkáme alespoň třeba videa nebo fotky z těch zkoušek, protože takhle vypadá fakt fantasticky - vždycky mě mrzí, když má nějaký takovýhle look a nejsou žádné pořádné fotky, myslím třeba photoshoot nebo nějaká ta akce Ale s filmem to vidím bledě, přece jen na prvním natáčecím dni měla vlasy už rudý Ta růžová byl podle mě její nápad, určitě s ní v NOLE byla alespoň Suzie nebo CJ, když v té době slavila narozeniny, a oba mají k růžové velmi pozitivní vztah, ani se nedivím, že do toho spadla i Kristen

    OdpovědětVymazat
  6. Nah, ikonka funguje, jen jsem nebyla přihlášená, uff

    OdpovědětVymazat
  7. Koukala jsem na tu fotku jako puk. Ty vlasy, repektive ta broskev je pro Kristen jako stvořená, hrozně moc jí to sluší, je dokonalá ! Strašně se těším na nějaký další fotky, třeba se objeví ještě nějaký z této doby, ty vlasy jí fakt slušely :)!

    OdpovědětVymazat
  8. Já už to právě okoukala od tebe a vždycky když se nic neděje, tak si stěžuju na blogu, nebo si řikám, že teď nic nepřijde a ha! Najednou se něco objěví Ježiš, ten režisér má vtipné jméno, to jsem si dotěď ani nevšimla D Já se na ten film těšim tolik!! :) Ta fotka je skvělá, hrozně moc se mi ty její vlasy líbí!! To je prostě nádhera!! :)[6]: D ikonka je boží!

    OdpovědětVymazat
  9. Co ty víš, možná zhulení doopravdy byli! Jinak Kristen je na fotce úžasně přirozená. :) Ty vlasy mi k ní sedí! Nejsou zase tak výazné. :) Jinak už teď se mooc těším na další fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Řikám to furt, ale miluju tyhle motherfuckering vlasy!! <3

    OdpovědětVymazat
  11. Ta fotka je vážně naprosto suprová! Moc se mi líbí :) Taky se mi líbí, že tu máme lepší pohled na Kristeniny vlasy :) Vůbec to natáčení American Ultra uteklo jaksi moc rychle No už jsem moc zvědavá na první trailer :)

    OdpovědětVymazat
  12. omg ty jeji vlasy!!!! zboznuju tu barvu a strasne se tesim na film

    OdpovědětVymazat