středa 11. června 2014

Cannes Film Festival 2014: Various interviews

Dneska je mi dobře. Mnohem líp. Ne všechno je v pohodě, ale konečně jsem se rozhodla, co budu dělat se svou školou. Já vím, už jsem to sem psala, ale doopravdy jsem se rozhodla vlastně až dneska. A pořádně ani nevím, jestli mi to rozhodnutí vydrží, protože je pro mě hrozně těžké něco rozhodnout. Mám s tím problém od chvíle, co jsem zjistila, co to rozhodování je... Ale i o blbostech, o všem totiž moc přemýšlím. Zvažuju pro a proti... a jediný, kdy se dokážu rozhodnout jasně a bez problémů, je, když je to prostě spontánní. Zavolá mi kámoška, jestli nejdu ven a já řeknu, že jo, fajn, jdu ven. Ale u věcí, který se nedějou ten den během pár hodin... vždycky přemýšlím hrozně dlouho. Mám to udělat, nemám to udělat, jak se ohledně toho cítím, co mám dělat? Proč to musí být tak těžký? Atd atd... ale momentálně se snažím dostat do stavu, kdy si myslím, že všecha moje rozhodnutí bych měla cítit tak, že jsou správná, protože v jednom určitém momentě svého života jsem to tak chtěla. Jenomže je těžké se přehoupnout z toho přemýšlení do činu a do rozhodnutí. To pro mě asi vždycky bude hroznej problém. Ale třeba se to časem odnaučím, těžko říct. Každopádně jsem odložila operaci, nic jiného mi nezbývalo. Ale jak hrozně jsem nechtěla, tak to paradoxně vyřešilo spoustu věcí. Možná budu moct jet do Varů, budu moct jít na koncert, kterej jsem hrozně ořvala, možná pojedem s mámou na 5 dní so Švýcarska, což by bylo naprosto úžasné a hrozně moc bych chtěla... ale těžko říct, co z toho vyjde. Ale prostě se mi hrozně ulevilo, že se ty věci tim tak vyřešily a nejsem tolik na nervy, jak jsem byla. Ale hádám přestanu bejt, až mi přijde, jestli mě přijali nebo nepřijali na školu. Jestli přijde, že ne, tak to teprve se mnou bude k nevydržení :D ale to zatím nebudu řešit. Jen jsem se chtěla podělit o něco ze svého života a teď trochu popojedu :D Mám pro vás konečně nějaké rozhovory z Cannes. Já vím, já vím, jsem hrozná, že je zveřejňuju až teď, ale lepší pozdě, než nikdy, no ne? Mám pro vás 3 rozhovory s Kristen pro zůstné lidi, skupiny, časopisy, média... Nevím, které je pro koho a moc jsem to ani neřešila, protože mě to zas tolik asi ani nerajcuje, stejně víc se od nich nedozvíme, než to, co zveřejnili :D Nejradši mám to první a to poslední. Ve všech teda mluví o Clouds of Sils Maria, samozřejmě, o spolupráci s Juliette a Olivierem a tak, no v tom prvním je i rozhovor s Olivierem (a kdybyste chtěli koukat jen na Kristen, tak ten ještě pokračuje, nekončí tím prvním prostřihem na Oliviera Assayase) no a ten mluví tak krásně o Kristen, že jsem si ho zkrátka musela okamžitě zamilovat
* * * * * * * *
I feel good today. Much better. Not everything is allright... I finally decided what to do with my school. I know I wrote here, I already know that, but I really decided just today. And I don't know, how I feel about that, because I have kind of hard time when I have to DECIDE something. I think too much about everything, so I need to do spontaneous decisions, because when I don't, I start to think about everything too much. So my decision is not like... I am totally sure about that, but I guess it's the best choice. People are telling me that they can feel it... that they made the right choice, but I never do. I am just trying to... think that all my choices are right, because once in my life I wanted exactly what I did. But I had to postpone my surgery and it actually helped many things. I can go to Karlovy Vary, not sure about that yet, but probably I can... and I can go to a concert I wanted to see... And... I can go to Switzerland, so that's cool. That's the best thing that could happen actually. Well... it's not sure we're going, but it would be great. And and and... and... I wanted to say something more, but I don't know what. The point is, that I had pretty good day, because many problems were solved kind of and... that feels good. I have for you now some videos from Cannes. I sucks, I know, I wasn't here when the most interesting things were happening... but I have it now. Various interviews with Kristen during her time with press for various magazines and personally, I really love all these videos, because it's so great to see Kristen promote one of her movies once again, I just love it. The best one is the last one, I guess, because the reporter asks her about that donation, which was made for Kristen's birthday, when fans raised 24 000 dollars to support Cure Alzheimer's fund. She says that she didn't have opportunity to talk about that, but she says that she's very happy about that and that she's so proud of her fans

1 komentář:

  1. Omlouvám se, že odepisuji až teď ale jsem moc ráda, že už se cítíš líp, snad se všechno zlepší :) A s blogem si nedělej vážně starost všichni to určitě pochopí a na takovýto blog se nedá zanevřít :)

    OdpovědětVymazat