pátek 20. června 2014

Old 'On the Road' interview with Kristen, Garrett Hedlund and Sam Riley


Měla jsem fakt divný sen. Vlastně dva sny, ale o tom jednom nebudu mluvit, protože ten je až moc osobní a mám z něj až příliš velkej bordel v hlavě, a hlavně by vám stejně nic neřek, byl o lidech, které znám... no ten druhý byl o Kristen... teda, tak trochu :D Zdálo se mi, že jsem zdrhla z nemocnice den po operaci, slezla jsem asi z 5. patra oknem :D abych mohla jít na film Clouds of Sils Maria. Který bude u nás v kině. Ano. V Praze, v Brně a v Bratislavě, víc vám o tom napíšu v dalším článku. Ale fakt mě ten sen pobavil :D Hlavně byl vtipnej ten můj útěk :D na ten film jsem se nedostala, chytili mě cestou, protože někdo zavolal policajty, páč jsem měla ten nemocenskej vohoz a tak :D Bože, já se bojim. Ne, o tom jsem nechtěla mluvit :D Každopádně jsem měla hroznou potřebu vám to povědět :D Když jsem se probudila, měla jsem fakt pocit, že už jsem totální MAGOR :D No... je tu pár věcí, které bych mohla napsat a jsou relativně nové a jednu i napíšu, ale... je tu taky jedna věc, kterou jsem našla dneska a totálně jsem se do ní zamilovala a prostě jsem měla chuť přidat něco starého. Já jsem totiž tenhle rozhovor nikdy neviděla. I když je starý, o On the Road a tehdy jsem ty novinky docela sledovala, já nevím, jak je to možné, ale prostě jsem ho neviděla, prostě ne. A mrzí mě to, protože když jsem ho neviděla, tak jsem ho sem zároveň ani nikdy nedala a ochudila jsem vás o úžasný přibližně 15 minutový rozhovor o tomhle Kristeniném filmu. Je to rozhovor s ní, s Garrettem Hedlundem a Samem Rileym a proběhl v době, kdy propagovali film a žeru ho, absolutně. Hlavně tu čtvrtou část, tam je Kris vážně rozkošná :) Já vím, že se na to nejspíš moc lidí nekoukne, nebo už jste to viděli, ale když něco takhle najdu, tak nedokážu... ignorovat fakt, že tu něco tak úžasného nemám, i když tu spoustu úžasných věcí nemám, ale o těch vím tak podvědomě, když na něco takhle narazím, tak to už nedokážu ignorovat :D A tohle stojí za to vidět ;)
* * * * * * * * * *
I had very weird dream. Well, actually two dreams. I won't talk about one, because it's too personal and too weird :D but the second one was about Kristen, kind of :D I dreamed about me, running from the Hospital right after my surgery, so I could go to see Clouds of Sils Maria movie, which will be released in Prague at Be2Can festival in cinema Lucerna some day between September 24th and 29th. And it was very funny actually, my runaway, I didn't finish it to go to see the movie, but I woke up with real feeling, that I am MAD :D Well... There are actually some news I could publish, but I found this interview and I just had to... I had mood for interview and for some old stuff. Honestly... I have NEVER seen this interview before. I did not. Or I don't remember it. And I guess I would remember it. I feel like... when was everything new about On the Road, I just didn't publish everything, because there were so many things. I always find something old, which is actually absolutely new for me. And that is this interview... which had 5 parts, but all of them are pretty short, together it has around 15 minutes, less than that actually and I know, it's kind of old thing, but it's still a great interview. I actually decided to publish it because Kristen is there super cute, especially in the 4th part and I really thing it's worth watching.







0 komentářů:

Okomentovat