pondělí 16. června 2014

New interview from Cannes with The Malay Mail Online

Když jsem někde venku, tak mám furt pocit, jo, o tomhle bych chtěla napsat na blog a mám furt pocit, že až přijdu domů, nebudu dělat nic jinýho, než psát na blog, ale nějak to nefunguje :D Když přijdu domů, tak jsem nějak najednou bez nálady. Ne vždycky, ale zrovna dneska jo :D Nepřipadám si zrovna stabilní, co se mých nálad týče :D Ale možná je to tím, že jsem přišla domů unavená a tak no, ale těžko říct :D Každopádně jsem měla v plánu víc článků, ale vidím to jen na jeden... a to na tenhle :D Mám pro vás nové video z Cannes, je to rozhovor s The Malay Mail Online... a není jen s Kristen, ale i se zbytkem castu, který byl v Cannes, tedy s Chloe a Juliette a i s režisérem Olivierem. Není tak dlouhé, abyste se nemohli kouknout na celé, ale kdybyste chtěli jen části s Kris, tak jsou v 1:21, 1:54 a ve 2:38. Užijte si ho :D Koukněte, stojí za to, i když tam mluví Kris jen krátce.
* * * * * * * *
When I am out, I feel like I have so much to write on blog and that I definitely have mood for it, but then I come home and the mood is gone. I feel like the most unstable person in the world :D anyway, I have for you today one new interview from Cannes with The Malay Mail Online. Kristen has just short parts there... it's not long, you can watch it full, Chloe is there, Juliette and Olivier Assayas too, but if you want to see just Kristen, it's on 1:21, 1:54 and 2:38. Enjoy.

0 komentářů:

Okomentovat