čtvrtek 12. června 2014

Equals news: Guy Pearce joins the cast


Pamatujete si na mou reakci, když jsem se dozvěděla, že bude v American Ultra hrát Topher Grace? No... tak to bylo úplný nic proti mojí dnešní reakci, když jsem se dozvěděla tuhle informaci. Guy Pearce se připojil k obsazení film Equals. A já jsem z toho neskutečně nadšená. Moje první reakce? "To si ze mě děláte prdel?" Protože já tohohle chlapa naprosto zbožňuju. Jako vážně, miluju ho, je to úžasný herec, miluju ho, vážně tohohle australana miluju. Můj bože, tohle je vážně skvělé, naprosto úchvatné. Pořád tomu nemůžu uvěřit, jsem z toho hrozně překvapená, vůbec jsem něco takového nečekala. Guy Pearce už s Drakem Doremusem spolupracoval na jeho předchozím filmu Breathe In. A Drake zřejmě seznal to, co já už jsem věděla dávno, že je Guy naprosto úžasný a brilantní a tudíž ho chce i do svého příštího snímku. Tedy do Equals. Tohle je prostě úplně nejlepší zpráva dne, ne-li týdne či měsíce, jsem z toho úplně v šoku, úplně odrovnaná a melu už totální hovadiny, já vím, ale prostě jsem z toho nadšená, hrozně moc. Film s Nicholasem Houltem, Kristen Stewart a GUYEM PEARCEM... to je jak splněnej sen. Teď už jsem si tuplem jistá, že to bude skvělej film. Guy byl mimochodem také teď v Cannes, kde byl v soutěži jeho nejnovější film, The Rover, ve kterém po jeho boku hrál Robert Pattinson, to jen tak pro zajímavost. Asi se fakt rozbrečím radostí. Je to paráda.
* * * * * * * * * *
Do you remember my reaction, when I found out, that Topher Grace is going to play in American Ultra? Well... it was nothing, when I compare it to my reaction, when I found out this. Guy Pearce joined the cast of Equals. And I am sooo excited about that. My first reaction? "Holy cow, you have to be kidding me"... because I love that man, I love him so so so much. I love Guy Pearce, I truly love him, he's so cool, so amazing, I seriously LOVE this australian actor. Oh my God, this is amazing. So amazing. God. I still can't believe it. I just can't, that's so cool, so cool. By the way, he worked with Drake Doremus once before on his previous project Breathe In and it was a brilliant choice for the first time to chose Guy to play in his film, so he wants him in Equals too. I can't be more happy about any other information. This is like... a dream come true, a movie with Nicholas Hoult, Kristen Stewart and GUY PEARCE together. That's awesome. He also was in Cannes this year with The Rover, film with Robert Pattinson. God, I will cry. This is amazing.

1 komentář:

  1. Z téhle zprávy mám taky radost :) Já ho nejvíc znám z filmu L.A. - Přísně tajné a pak z posledního Iron Mana... Už jsem na ten film vážně hrozně moc zvědavá!

    OdpovědětVymazat