pondělí 16. června 2014

5 komentářů:

  1. Hele.. vzdát se Rose* bylo až překvapivě snadné.. Na to jak moc tu přezdívku miluju a fakt, že je to vlastně moje druhé jméno jsem to s ní skončila krutě a snadno.. Já ti ani nevím proč, ale začala jsem psát novou povídku (lovely-books.blog.cz) a najednou mě napadlo že se ta nejlepší kamarádka hlavní hrdinky bude jmenovat Florence a tak mě to chytlo, že jsem si to hned musela dát.. Fakt jsem si to zamilovala.. Asi to bude divný, ale je to docela originální ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Kristen vždycky byla, je a bude moje všechno, takže to je docela logický tah a fakt nevím proč mě to už dávno nenapadlo asi jsem se cítila, že se budu po tobě tak nějak opičit či co..

    OdpovědětVymazat
  3. Helee.. mám dodělávat celou fotogalerii? Nebo mě z toho šibne? Protože já miluju ty Kristen starší fotky všechny a docela bych si je ráda všechny přidala na blog, ale aby mě z toho nešiblo ..

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělá animka, v podstatě to mám stejně

    OdpovědětVymazat
  5. pekna hlaska a prave jsem se asi oficilne zamilovala do jejich bryli

    OdpovědětVymazat