čtvrtek 26. června 2014

Summer plans.

To že jsou prázdniny obvykle znamená dost věcí a dost plánů, alespoň u mě. A nakonec to dopadá tak, že polovina z těch plánů nedopadne a skončím u toho, co dělám vždycky :D tentokrát je mám ale naplánované tak, že toho bude vážně hodně a tak jsem vám o tom chtěla napsat a co a jak s blogem, protože letní prázdniny se obvykle blogu dost týkají. V tom smyslu, že Kristen mívá taky volno a nikde se moc neobjevuje, ačkoliv v srpnu má natáčet Equals, takže se uvidí... no ale hlavně proto, že nemám školu a mám spoustu času, tudíž budu moct být na blogu víc, když zrovna budu moct být na blogu.. a většinou to vede k předsevzetím, že trochu poklidím ten bordel, který tu je, novými rozcestníky a tak podobně. Většinou mám takováhle předsevzetí tak den nebo dva a pak mě to přestane bavit, uvidíme, jak to dopadne teď :D No abych vám nějak vylíčila svoje plány na léto, je toho poměrně dost... Takže...:
  1. Příští týden budu muset chodit do práce, takže to zas takové volníčko nebude, ale nebudu se muset učit, takže odpoledne tu trávit můžu :D
  2. 30. jdu na koncert 30 Seconds to Mars!!!
  3. 4. července odjíždím do Karlových Varů a nevím, jak na tom budu s možností něco přidávat, tudíž něco přednastavím během příštího týdne a uvidí se. Vrátím se nejspíš ve čtvrtek nebo ve středu, protože v pátek určitě, a možná i ve čtvrtek, budu muset ještě do práce... takže tak.
  4. Potom až do 22. budu oficiálně doma, ale mezi to se dost často dostanou různé další věci, takže to se ještě uvidí, ale to bych možná mohla v tom období dost dělat na těch předsevzetích ohledně blogu :D
  5. Taky hodlám cvičit a zhubnout... ha ha :D
  6. 22. - 27. července budu s mamkou v severní Itálii, takže to se sem s největší pravděpodobností nedostanu. Pak ale budu zase doma chvíli...
  7. 3. srpna jdu na koncert Jamese Arthura a 4. ráno odjíždím na vodu, ze které se vracím buď 7. nebo 8., to jsem doteď moc nepochopila a hádám to bude překvapení :D :D
  8. 10. - 16. srpna budu zase v tahu.
  9. Potom až do konce srpna hádám nic, začátek září taky pohoda (no jo, vysokoškolák, snad... prázdniny i v září :D), ale 7. - 14. jedeme na dovču do Španělska, tam, jak jsme byli i vloni, přesně na to samé místo :D a až se vrátím tak tu budu jeden den a pak nastupuju do nemocnice, tedy 16. na trhání mandlí... a budu tam asi 5 dní, než mě pustí domů, takže nevím, jak to bude, ale hádám to už je dost daleko na to, abych to teď řešila...
Každopádně plánuju nějaké vnitřní úpravy tady na blogu, hlavně co se týče filmografie, plánuju hodně číst a hodně spát, jak už to tak o prázdninách bývá... a chtěla bych vám všem popřát krásné léto, abyste si ho maximálně užili a odpočinuli si, jak jen potřebujete a hlavně žádnej stres! Doufám, že se vydaří, jak si ho představujete :)

3 komentáře:

  1. Páni.. ty máš ale plánů :O Hlavně sem koukej napsat pak recenze všech koncertů, kam jdeš.. Jsem na to hrozně moc zvědavá :) Hlavně na moje milovaný 30 STM, na který se samozřejmě nedostanu, protože jsem tatínkova malá holčička, co nemá rozum a musí být doma, aby se náhodou nezabila o první schod, který potká... a bla bla bla.. Táta je tak šíleně ochranářský, že si říkám, že to měla Bella ve Stmívání s Edwardem ještě lehárko
    Hey cože? Itálie? Španělsko? Voda?... Please, honey, take me there with you... I really want to go with you.. I promise, I'll be good!
    Já přemlouvala mamku, že bysme mohly první týden v září jet do Španělska, a skoro už jsem jí ukecala, ale pak táta zamítl a řeklo se zase Řecko.. Miluju Řecko fakt jo! Ale většinou to tam proležíme u moře nebo bazénu a i když jsem v Sissi paláci byla už 3x tak jsem byla malá a moc vzpomínek nemám, takže tam chci znovu, když už tam zase letíme.. Ale když já bych stejně radši Španělsko, ono když na Korfu lítáme rok co rok, tak to ztrácí to kouzlo, jako že "páááni, letíme do Řecka"... Ale těším se, to zase jo... Je to nejhezčí týden v roce, s rodinkou u moře :) Mohla jsem jet první týden do Chorvatska se třídou, ale jelikož je tam nemám ráda a nevydržím s nima ani těch 7 hodin ve škole, tak jsem to Chorvatsko zrušila, ale dopadlo to líp.. Řecko + rodina.. Miluju svojí rodinu a rozhodně trávím čas radši s ní :)
    Navíc Řecko tak nějak mám spojený už s TVD Koukáme na to vždycky Na ty díly, co milujeme.. Ale že bych letos změnila seriál? Hádám že to bude Supernatural Jsem do toho teď celá úplně hotová Taky hodlám zhubnout, ale cvičit asi nebude potřeba ono jako servírka 11 hodin v práci zhubnu dost, až tam budu běhat kolem těch idiotů

    OdpovědětVymazat
  2. Ty toho teda máš. Přiznám se, že ti závidím. Taky bych chtěla mít takové akční prázdniny, ale oproti takovým, jaké je mám normálně snad letos budou akčnější Určitě pak napiš, jaké byly koncerty a jaký byl filmový festival (co jsi viděla za filmy a tak :)). Ty dovolené ti moc závidím. Taky bych ráda jela někam do ciziny - no letos si musím vystačit se svou první návštěvou Prahy Půjdeme s kamarádkami na výstavu Tima Burtona a Andyho Warhola :)Ten tělocvik nakonec dopadl dobře. Ze záchrany nám dala 1- a na vysvědčení mám za 1 (moje první a poslední jednička z tělocviku na střední ). A ten dnešní sportovní den byl vážně hodně fajn, ačkoliv si teda naše třída jako jediná vůbec nic neodnesla Ale vážně se mi to líbilo. Atmosféra byla skvělá, hrála úžasná hudba a všude chodili třeťáci namaskovaní jako kissáci (vypadali jako bubáci )

    OdpovědětVymazat
  3. Na Winter's Bone určitě jděte! Já jsem film viděla už před nějakou dobou, ale pořád si ho pamatuju. Přiznám se, že dějově mě moc nezaujal, ale Jennifer tam byla naprosto úžasná a podala zde skvělý herecký výkon!

    OdpovědětVymazat