čtvrtek 19. června 2014

Gallery update 31.7: New portrait from Cannes

S tímhle jsem čekala... protože jsem doufala, že se objeví lepší kvalita a taky se objevila :) Sice ne úplně HQ, ale objevila. Když se tahle fotka ukázala světu poprvé, bylo to jen takové malé nic... malé rozlišení a kvalita nic moc. Tak jsem čekala a nakonec se objevil větší scan, i když ta kvalita furt není úplně perfektní, ale je to aspoň větší fotka. A já jí naprosto žeru, Kristen je tam perfektní ;) Je to další potrét s Cannes, tentokrát pro Studio Ciné Live, Kris má ten samý stejný úchvatný ohoz, jako na většině ostatních a jako ve většině rozhovorů a já ten barevný top zkrátka zbožňuju <3
* * * * * * *
I was waiting with this... because I hoped that will be published scan with better quality... and it did actually. First one was really small, like really, really small and I just didn't want to publish it right that day, because I felt like someone has to publish better scan. So I have it for you. I have for you new portrait from Cannes, this time it's just scan, but I love it, totally. It's for Studio Ciné Live and it would be awesome, if they published some more, or at least this one in HQ, because I love it. Kristen looks awesome there, just awesome <3

imagebam.com

1 komentář: