neděle 22. června 2014

Charles Gillibert about 'Clouds of Sils Maria' and Kristen


Ahojte, jak se máte? Já celkem fajn, jen se musím učit a jsem furt na prášky :D ale jinak dobrý, už bude brzy konec. No, jsem hrozně ráda, že se vám nový design líbí, protože já ho zbožňuju. Normálně se mi třeba jenom líbí, už jsem upustila od tý velký sebekritiky, kdy mi připadaly všechny hrozný a hnusný :D ale jen málokdy se mi stává, že nějakou svojí práci takhle žeru, a ani nevím, čím to je, možná tím, že je to jinak barevné než obvykle a že ty fotky jsou skvělé, nevím, ale prostě ho žeru :D Takže jsem ráda, že se líbí i vám :) No k věci. Mám pro vás dneska dva kecací články, jeden, ten delší, mám pro vás teď. Ten druhý je jen krátká novinka, kterou ale já určitě okecám na A4, jak se znám :D Ale to se ještě uvidí. Tohle je část rozhovoru s producentem Sils Maria Charlesem Gillibertem, se kterým Kristen pracovala už i na On the Road a v tom rozhovoru mluví o filmu a také o Kristen a je skutečně zajímavé, jak to její obsazení do tohohle filmu probíhalo a upřímně mě to docela pobavilo, ale zároveň si říkám, že to je fakt výborný, ani scénář se k ní nedostane :D

"Olivier mi zavolal před třemi lety, když jsem byl ještě producentem v MK2, aby mi řekl o projektu o třech ženách z různých generací v horské chatě. V Olivierových filmech je příroda vždycky spojena s hlavním tématem a ubíhajícím časem. Režíroval také mnoho skvělých herců. Tenhle konkrétní projekt byl zkrátka dostatečně prostý, aby dal režisérovi hodně kreativní volnosti, takže jsem byl nadšený, když jsem o tom slyšel. Juliette Binoche už byla tehdy obsazena do hlavní role. On a Olivier chtěli pokračovat ve spolupráci po té, co společně dělali na "Summer Hours". Já jsem skončil v MK2 asi před rokem, ale pořád jsem byl schopný rozběhnout tenhle fillm. Byl to dost komlikovaný projekt, protože jsme měli natáčet v angličtině s poměrně sofistikovaných scénářem a poměrně velkým rozpočtem. Takže jsme museli sehnat další producenty a dali dohromady čtyři partnery v Německu, Itálii, Švýcarsku a ve Francii, i když jsme neměli šanci dostat z Francie žádné dotace, protože ten film měl být v angličtině, což vede k vyzaření z možnosti finanční podporu dostat. Nicméně jsme získali několik evropských grantů, pracovali jsme s našemi co-producenty a s naším americkým partnerem Ezekielem, abychom našli finance na natáčení v těchto zemích. Také jsme mluvili se Chanelem, když už se ta značka objevila ve scénáři. Byli k filmu velmi vnímaví. Chanel nás podpořil v mnoha ohledech, a pokračovali v tom i u našich hereček, které připravovali na samotná promítání.

Olivier i já jsme oba chtěli ve filmu Kristen Stewart za každou cenu. Potkal jsem ji na natáčení filmu Na cestě (On the Road) Walltera Sallese a byl jsem unešen jejím instinktivním, ale přitom velmi promyšleným způsobem hraní. Takže jsme jí poslali scénář. Uběhlo docela dost času a my si začali myslet, že to asi nechce dělat, takže jsme kontaktovali jinou herečku, která později od projektu odstoupila kvůli roli v nové "Alence v říši divů" (Což byla Mia Wasikowska a pamatuju si na zmatky, že se chvíli myslelo, že tam budou hrát obě, než vyšlo najevo, jak to teda je.) Nakonec se ukázalo, že se ten scénář ke Kristen Stewart vůbec nedostal. Takže jsme kontaktovali přímo ji, aby se věci daly do pohybu, a ona si myslela, že je scénář úchvatný. No a minulé léto jsme se setkali s Chloë Grace Moretz, Kristen a Juliette, abychom ten film natočili. Naše lhůty byly poměrně krátké, ale Olivier pracuje rychle. Ten film je naprosto úžasný a jeho výběr do Cannes byl milým překvapením."
* * * * * *
Hi guys. How are you? I am so glad you like that new design, it's great :) Because I love it, totally :) Which is actually new feeling for me, because I usually like it, but for some reason I love this new one. Maybe it's because of those colors and those photos I used, I don't know, but I totally adore it and I feel like it's going to be here for a long time. If I will make some new one soon, it will be for the gallery. Anyway, I have for you part of an interview with Charles Gillibert, producer of Clouds of Sils Maria, where he talks about the movie and about Kristen. I was lazy to transcript, so for the English version is just a picture... :D

0 komentářů:

Okomentovat