pátek 6. června 2014

Gallery update 31.3: More portraits from Cannes + prozatimní hiatus

No... teda... takhle jsem si dnešní volný den nepředstavovala. Představovala jsem si, že budu spát do jedenácti, pak si dám k obědu pizzu, budu si číst a psát nějaké články a prostě nic nedělat. A co jsem dělala? Vzbudila jsem se v 7 ráno s hroznou bolestí uchat. Do 10 jsem seděla v čekárně, než na mě konečně přišla řada... a doktorka mi řekla, že mám zánět zvukovodu a že musím mít antibiotika. Tak jsem jí řekla, že nemůžu mít antibiotika. Tak jsem jí řekla, že nemůžu mít antibiotika kvůli milionu krevních testů před tou operací. Tak mi řekla, že fajn, že dáme kapky a že když to nepomůže, tak mám letět v neděli na pohotovost. No vzhledem k tomu, že mi to zalehlo, tak to asi moc dobrý neni, tudíž půjdu v neděli na pohotovost. No snad ne, ale už to úplně čekám... čímž to dost možná přivolávám, ale prostě už si nemůžu pomoct. Ale víte... mně je to celkem u prdele, že mám zánět zvukovodu. Trpím na to, mám to často, ale prostě... nemůžu si ho momentálně dovolit. Mám zrakvenou nohu, na konci června jdu na operaci... a prostě nemám čas mít ještě něco. Protože mi budou dělat ty testy, krev ovlivňujou antibiotika. A vyšetření mám ze 4. června a nesmí bejt starší než 1 měsíc, takže jestli dostanu antibiotika a budu to muset odsunout, tak jsem totálně v prdeli a nevim, co budu dělat, protože mám taky plány už na léto a nechci je všechny rušit, stačí, že jsem zrušila Vary. Snažím se řešit problémy, až když nastanou, ale momentálně mi to nejde, fakt mi to nejde. Celej den sedím na prdeli a jo, dělám hovno, nedělám nic, jak jsem chtěla, jenže mě šíleně bolí ucho, jsem totálně sjetá práškama na bolest, nic neslyšim, páč mi to zalehlo a nejradši bych si ho uřízla jak Vincent van Gogh... a jsem ještě víc ve stresu, než jsem byla, protože furt akorát přemejšlim o tom, jak to kurva udělám. Takže jsem s nervama v prdeli, jsem nasraná a smutná, celej den akorát brečim nebo na někoho ječim a nic mě netěší, nic mi nedělá radost, nic mi jí nezvedám, jen pořád přemejšlim o tom, jak mi v tom uchu pulzuje a že mi určitě v noci prdne a já budu v loji. Prostě se opět ukazuje, že když se něco sere, tak se to sere pořádně. V pondělí mám přijímačky a půjdu tam se zánětem v uchu a o berlích, výborný. Takže i přes to, že pod tímhle textem dlouhým jako lovosice, jsou čtyři fotky a je to vedeno jako gallery update, je to vlastně zároveň tak trochu hiatus. Nikdy jsem neuměla předvídat, jak se budu cítit o den později, jestli sem přijdu a budu blogovat a bude mi hej, nebo ne, ale momentálně mám pocit, že prostě nemůžu. Že se musim dát dohromady a vypořádat se s tim, vyhrabat se z těch sraček, ve kterejch se teď plácám. A momentálně píšu z duše a ze srdce, takže je tam hodně sprostých slov, tak za to se omlouvám. Ale když je mi mizerně, nehledím na slovník. Prostě tu nebudu. Do konce týdne určitě ne, protože mi fakt neni dobře ani, bolí mě hlava od toho ucha a ucho samotný... no a příští týden se uvidí... ale fakt nevím. Moc se vám omlouvám, ale prostě to nezvládám, blog miluju a nehodlám tu nebýt nějak dlouho, ale prostě momentálně tu bejt nemůžu, prostě to nejde, nemám náladu a nechci vám kazit tu vaší mejma debilníma komentářema a tím, že si budu stěžovat...

No jinak teda ty fotky jsou nové portréty. Dva pro The Hollywood Report, jeden pro Madame Figaro, kterej totálně miluju a jeden nezařazenej, prostě portrét, o kterém jsem nezjistila nic, jen jsem ho našla pod názvem "portrét", takže tak. Ten pro Madame Figaro je ten poslení. Doufám, že se objeví další, kdyby k tomu došlu a já tu nebyla, jistě všechno zajímavé najdete u Ajjinky na blogu. Zatím se mějte.
* * * * * * * * * *
Yeah, well, I didn't imagine my free day like this. I imagined me sleeping till 11 a.m., than have pizza for lunch, read, write some articles and do nothing. What I did? I woke up at 7 a.m. with terrible pain in my ear. Till 10 a.m. I was sitting in the waiting room... then the doctor told me, that I have inflammation of the ear canal, and that I have to have antibiotics. I told her, that I can't, because I have that surgery... and she told me fine, she gave me just some drops to my ears and if it's not going to be better on Sunday, I have to go to the hospital for pills. So... It has to be better, because if it's not, I will have to postpone my surgery... which I can't postpone more than for a weak, because I have my medical examination done, one of them, and it can't be older than ONE month. So... I came home and it was bad, I felt like shit, I was still crying and yelling and just was really pissed off... and also kind of sick. Considering the fact, that I should go to two blood tests very soon, I can't have antibiotics. But with the only posibility of postpone it, it just ment that I am in terrible stress whole day and still thinking about what I am gonna do and the piece of shit, which is called my ear, but the only thing, I would love to do most with it right now, is to cut it like Vincent van Gogh, hurts so much, it makes me even more stressed and pissed and of course... sad. I'm done. I have enough. I am writing this article with photos down, but it's also kind of announcement, that I won't be here. I won't be here, till I won't get better. This is kind of hiatus... Right now, I can't handle it. I am really, really fucked up, nothing makes me happier, nothing... not even blog. I am sorry, but I just need a break from everything... get over this shit and find all the pieces of me and put them together.

This is last article this week, definitely, next week... I don't know, It depence. I am sorry.
I have for you at least for portraits. Two are for The Hollywood Reporter, one is for Madame Figaro and one is just portrait, I don't know by who or for what kind of magazine or something. I have to say, that I love them all, really love them, so much. Hope more will be published soon. If they will, you will find it on Ajjinka's website.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. Tak to je mi moc líto, snad ti bude brzo líp a ucho se spraví. Na blog teď kašli, hlavně se co nejdřív uzdrav! A přeju hodně štěstí u přijímaček!! Určitě to všechno zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc se omlouvám, že jsem u tebe na blogu douhlo nebyla, ale vůbec nebyl čas.. Z toho důvodu jsem promazala pár affs, tak jestli jsem smazala tebe, tak se omlouvám a jestli tě zbytečně plašim a v affs jsi zůstala, tak taky promiň, ale je to okopírovaná zpráva a nechce se mi to každému psát zvlášť

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, od 10.6. do 15.6. jedu na výlet do zahraničí. Zajímavé články jsou přednastavené. Promiň za skopírovaný komentář.

    OdpovědětVymazat
  4. To je mi líto :( Naštěstí na nic netrpím, takže nevím jaké to je. Já myslím že jsi silná osobnost, vypadáš tak, píšeš tak a ráda bych tě poznala osobně :) Tak se mi drž!!

    OdpovědětVymazat
  5. Angie, je mi hrozně moc líto, že se to teď na tebe tak moc sype. Podle mě by sis prostě potřebovala dát delší pauzu - od všeho si odpočinout, klidně jet někam na dovču, prostě relaxovat. Určitě máš spoustu plánů a povinností, ale tyhle věci prostě nesmí být nad tvým zdravím. Z tvých článků vím, že poslední dni jsi ze školy opravdu ve stresu a pravděpodobně to má ten největší dopad na tvůj zdravotní stav. Zkus si o tom s někým popovídat (s kamarádkou nebo mámou) a najít nějaké řešení. Takhle by to s tebou šlo akorát pořád dokola a nemuselo by to skončit dobře. Budu ti držet palce, aby ses, co nejdříve zlepšila a hlavně si pořádně si odpočinula.No, nemůžu si ani odpustit krátký komentář k fotkám. Hrozně moc se mi líbí ty dvě pro The Hollywood Reporter (hlavně ta první :)) a pak ta poslední pro Madame Figaro, ta je naprosto dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  6. Miláčku, děkuji Ti za krásný komentář... :) Asi mě znáš lépe než já sebe... jo nezvládnu to bez blogu.. vracím se!! :)

    OdpovědětVymazat