sobota 14. června 2014

Gallery update 31.5: New behind the scenes photo from Camp X-Ray

Ahoj lidiiii. Hi guuuuuuys zní líp :D Má to totiž svůj skrytej význam, protože pokaždý, když jsem přišla do třídy vloni v Anglii, tak jsem prohlásila: "Hi guuuuuuys!" :D No nevadí. Už je mi dobře, zítra už se chystám ven, ale jak ze mě spadla nemoc, tak se vrátil stres ze všeho ostatního. I když se snažím na to nemyslet nebo na to i nemyslím, tak mám takovou tíhu na sobě, kterou pořád nosím a cítím, že ji nosím a vážně bych chtěla, aby spadla, ale nevím, jestli se to vůbec někdy stane... Ale doufám, že jo. Pokusím se to zkrátka ignorovat, ale nikdy mi to moc nešlo. No mám pro vás teď jednu staronovou fotku z natáčení Camp X-Ray, kterou před několika dny zveřejnila Tara Holt. Je vážně skvělá, naprosto jí žeru :) no mrzí mě, že se kolem filmu teď skoro nic neděje... mrzí mě, že je takové ticho, protože na tenhle film se těším hrozně moc, hrozně ho chci vidět a jsem na něj hrozně zvědavá, asi nejvíc ze všech připravovaných projektů, alespoň to tak bylo do chvíle, než se začal realizovat projekt Equals... takže těžce snáším, že vůbec není jisté, co s tímhle filmem bude dál... a přitom měl takový úspěch v Sundance... doufám, že se brzy dozvíme něco víc o tom, jak to s ním vypadá.
* * * * * * * *
Hi guuuuys. How are you? I am fine, just stressed again a little bit. Well... I am fine, I am not ill anymore, so I am starting to... care about all that stuff I have to solve... so I am trying not to be, but I feel it on my chest, that I can't just not think about that, that even when I don't, it still bothers me, I feel like something bothers me, something is not right, because I feel that stress all the time. Trying to ignore it is not working very much so... I don't know, I will try :D I have for you now one new/old photo from the set of Camp X-Ray. It's kind of quiet about this movie, which is something I have, because I would love to see this movie, it's like the one I was excited the most all the time, before the Equals project came out and I just... I don't know, I can't get over the fact, that nothing is happening despite the fact it had such a huge success in Sundance. But this photo is awesome, Tara Holt published it week ago or so.

imagebam.com

1 komentář:

  1. Ta fotka je vážně bombová, jsem šíleně zvědavá :)! Kristen bude určitě exceletní v celém filmu :)

    OdpovědětVymazat