sobota 14. června 2014

Gallery update 31.6: New/Old photo with fan

Ještě mám pro vás dneska jednu fotku, která se na internetu objevila až skoro rok po té, co byla vyfocena, což mi přijde téměř neuvěřitelné, ale je to tak. Zdroje tvrdí, že tahle fotka je z loňského léta 2013 a musím říct, že jsem si jí vážně zamilovala. Je to fotka s fanouškem a Kristen to tam hrozně sekne, no musím se přiznat, že mu fakt závidím. Normálně nejsem závistivý člověk, ale když jde o setkání s Kris, tak se ze mě stává závistivý magor :D Samozřejmě jim to přeju, jasný, ale ráda bych, abych na té fotce třeba taky jednou stála já :D
* * * * * * *
Another photo today, published after almost whole year, which is kind of unbelievable. It's photo with a fan and it's from last summer, from summer 2013, or all sources are at least saying that and I have to say, that I truly love this photo. Kris looks there awesome and I just envy that guy that he could pose with her and met her. I am not envious person normally, but this makes me very jealous :D

imagebam.com

9 komentářů:

  1. fanoušek měl fakt štěstí :) a Kristen tam vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ještě větší závistivý a žárlivý magor.. Hrozně mu závidím.. Chtěla bych s ní mít fotku hrozně moc !! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto dokonalá fotka. Dneska jsem si koupila dost podobné sluneční brýle jako má ona. A pokud jde o foky s fanouškama, tak jsme na tom naprosto stejně

    OdpovědětVymazat
  4. Nebylo to náhodou ve stmívání?? A jděte studovat filozofii, protože tam není možné udělat kariéru? Bože, jak já miluju ten Jessicy projev...
    Miláááčku, já jdu koukat na twilight!! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Zítra u učení si dám Twilight maraton Než si přepíšu všechny poznámky na učící kartičky, tak mi to zabere akorát dost času abych skoukla všech 5 filmů..

    OdpovědětVymazat
  6. Ta fotka je nádherná, to léto z toho citím úplně :) A ty rozevláté vlasy k tomu, no :3

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá na ní skvěle,i když má ty vlasy, jakoby právě vstala..

    OdpovědětVymazat
  8. Angie, co kdybychom založily klub závistivých magorů?! Cítím v tom obrovský potenciál! Jsem si jistá, že by se našla hromada dalších, která by si s touhle horou svalů z fleku vyměnila místo. I když je fakt, že se najdou i tací, kteří by možná měnili s jejím místem, ale... To na tom nic nemění, i tak by do našeho klubu vstoupit mohli! Závist jako závist

    OdpovědětVymazat
  9. Já nechápu, že se to tam objeví až rok po vyfocení, ale ok no Závidim oboum, chtěla bych fotku s oboum Kristen je zlatíčko :)

    OdpovědětVymazat