úterý 10. června 2014

Gallery update 31.4: Lavell Crawford with Jesse and Kristen on the set of American Ultra

Okej. Tohle je poměrně stará věc... teda... stará no, mám to v rozepsanejch už nějakej ten pátek. Týden určitě, spíš dýl. Já ani nevím, proč jsem to nezveřejnila hned ten den, kdy jsem to připravovala, ale jakmile jsem to uložila do rozepsanejch, tak jsem na to zkrátka úplně zapomněla. Klasika. Znám se. Takhle tam toho mám :D Musím to trochu projet... aspoň bude co přidávat, až bude zase období sucha :D Které se mimochodem blíží a možná spíš už i přišlo, jenom já, jak jsem tu skoro nebyla, mám spoustu věcí, které chci přidat ještě z Cannes a spol. No. Ne moc věcí kolem American Ultra se dozvídáme. Ta věta zní divně, trochu jak od mistra Yody. No nic. Paparazzi nemají přístup do blízkosti natáčení filmu, což je na jednu stranu dobře, ale na druhou stranu to znamená ticho po pěšině, žádné fotky. Max Landis, scénárista filmu, na svém twitteru sliboval nějaké ultra super novinky, již brzy. Jenomže znáte to. Již brzy je... již brzy. To lidi říkají, když nemaj páru, kdy na to dojde :D může to být pár dní, ale může to být i měsíc. Což už skoro i bude od doby, kdy to na ten twitter psal. Pokud mi nic neuniklo, tak se žádné novinky nekonaly :D Každopádně Lavell Crawford, jeden ze členů obsazení, se nechal vyfotit se svými kolegy z filmu a postnul to na twitter. No a těmi kolegáčky není nikdo jiný, než Jesse Eisenberg a právě naše drahá Kristen. Ta fotka je fakt skvělá, hlavně jsem z ní nadšená, protože je to fotka z natáčení American Ultra, je na ní i Jesse, z jehož vlasů jsem trochu chytla záchvat smíchu, ale fajn :D no a je na ní Kris, to je většinou záruka toho, že se mi fotka líbit bude :D Napsal k tomu i krátký popisek (jakoby šlo na twitteru zveřejnit dlouhý): "Já a hvězdy nového blockbusteru American Ultra, Kristen Stewart a Jesse Eisenberg." Už jsem vám někdy říkala, jak hrozně ráda jsem za to, že Kris točí další film právě s Jessem? Adventureland mám vážně ráda a hlavně Jesseho mám vážně ráda :D
* * * * * * * * *
Okay. This is pretty old stuff... I have it in pre-writes like... I don't know, two weeks? Yeah, probably. I just... I don't know why I didn't publish it, I just... forgot about that, like... totally. I guess all of you already saw it somewhere. Maybe not, but I guess many of you did. But I will still publish it, because I love it. No photos from the filming of American Ultra, nothing. Max Landis promised some super ultra amazing news coming soon, but soon is not now, soon is soon and soon usually means "I don't know when, in few days/a week/a month/etc. Just... soon. But no photos from set means, that there are no paparazzi's around. Which is good on the other hand. Lavell Crawford, one of the cast members, decided to publish one photo from the set. He's in it with Jesse Eisenberg and also with Kristen. First time I saw it, I must laugh :D because of Jesse's hair :D but I love that photo, totally. He published it on his twitter with short message. Well... messages on twitter can't be long. Anyway, check out, it's great.


imagebam.com

1 komentář: