neděle 15. června 2014

0.7: Do you know this movie?

No... tak nějak jsem doufala, že to bude těžší, ale tak nějak... není :D Není to těžký, pokud si to prohlídnete pořádně, ale tak nějak jsem to slíbila charlie*, takže už jsem musela :D Očividně to není Kristen, no hrála v tomhle filmu... a díky téhle animaci jsem přišla na další nápad na kvíz, až mě tenhle přestane bavit :D Pokud chcete o tomhle kvízu vědět víc, tak to můžete najít tady, vlastně si to tam i přečtěte, protože jsou tam pravidla a tak, bla bla :D Prostě co po vás chci, je odpověď, jestli znáte film, ze kterého je animace a pokud ano, tak jak se jmenuje. A víc informací můžete najít tady.
* * * * * * *
Well.. I hoped it will be harder, but it's kind of... it's not, if you watch it very carefully, but I kind of promised this to charlie*, so I had to :D It's not Kristen, obviously :D but she played in this movie... and I actually made up a new quizz by this animation, which I will some day publish :D hopefully. If you want to find out more about Do you know this movie? quizz, you can read it here. So... my question is obvious.

Do you know this movie? What is its name?
Znáte tenhle film? Jak se jmenuje?

9 komentářů:

  1. Hehe, jupí, jsem první! Je to Adventureland! A Ianové krásné afro! Kristen tam hrála Em. Děkuju, že si slib splnila! Už teď si budu přemýšlet na odměnu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak podle téhle animky bych to vážně nepoznala, že to je Adventureland, nebýt prvního komentáře, a to jsem ten film viděla! Kvůli Kristen, samozřejmě! Ale už je to asi dávno A ježišmarja, to je Ezra, to jsem si vůbec neuvědomila, že tam hrál taky

    OdpovědětVymazat
  3. *le zemřela na záchvat smíchu pod stolem, kde se pilně učila celý den ekonomiku (úplně k hovnu)... nyní už tiše odpočívá v pokoji.. R.I.P Rose** Já myslela, že to nevydýchám... Jako viděla jsem ten film už dýl, ale nějak jsem to nevnímala... Teď se na to musím podívat znovu, protože tohle mě málem zabilo... Ezra a vypadá jako když utekl z Radley

    OdpovědětVymazat
  4. Už se na Ezru nebudu nikdy dívat jako dřív... To už nejde..

    OdpovědětVymazat
  5. To že to tobě připadá směšný na 2 hodiny v kuse neznamená, že tím musíš zavraždit svojí Rosie*! Já z toho byla prostě hotová

    OdpovědětVymazat
  6. Musím si ten film pustit znovu, tahle scéna mě vždycky dostane Navíc nasahuju KristenJesse vibrace a budu ještě víc natěšená na AU... Ale když nad tím tak přemýšlím, asi to není dobrej nápad, vzhledem k tomu, jak moc času zbejvá, než film uvidíme   

    OdpovědětVymazat
  7. ahojky mas dokonaly blog, prosím nechtla bys sprátelit?

    OdpovědětVymazat
  8. Lol, tak ten film sice neznám, ale i tak to tu musim okomentovat, protože Ianovo háro to je něco DDd

    OdpovědětVymazat