úterý 17. června 2014

Já a Kristen Stewart.


Výhra v některém z kol kvízu Do you know this movie? znamená, že si dotyčný výherce může říct o co chce. Což čítá grafiku, na něco se mě zeptat, o něco požádat, prostě cokoliv a mezi to cokoliv patří i to, že si může říct o nějaký článek, který by chtěl/a, abych napsala. A to právě charlie* udělala a tudíž ten článek píšu. A vlastně jsem už dlouho uvažovala o tom, že bych něco na toto téma napsala, ale tak nějak na to nikdy nedošlo. Charlie* mě požádala o to, abych napsala článek, který by byl o tom, jak jsem se vlastně dostala ke Kristen, k tomuhle blogu o ní, proč ji mám ráda, co na ní mám ráda a popřípadě i něco, co mi na ní vadí. A zrovna se mi to hodí, protože nějak není moc novinek, které bych mohla přidat a ty co jsou, na ty jsem líná nebo jsou takové, že nic moc a já chci počkat na nějaké bližší info. Akorát jednu věc vám potom napíšu, ale nejprve tenhle článek na téma "Já a Kristen Stewart"

Znala jsem Kristen dřív než z Twilight, kdysi dávno v jedné předaleké galaxii jem viděla Chyťte tu holku (Catch the kid) a i Úkryt (Panic Room), takže když jsem šla do kina na Twilight, byla mi povědomá, věděla jsem odkud, no jméno jsem neznala. Na tom, jak jsem se dostala ke Kristen vlastně není zajímavé to, že jsem se o ní začala víc zajímat kvůli Kristen, ale ty shody okolností, které k tomu vedly. Neznala jsem knihy, když jsem šla na film. A ano, znala jsem blog.cz před tím, než jsem šla na film do kina. Měly jsme jít s kamarádkama už ráno, ony si koupily jeden lístek za 50 Kč, měli nějakou akci, a pak přebíhaly ze sálu do sálu... Mně se ale nechtělo. Jim jsem řekla, že je mi špatně, no ve skutečnosti to bylo proto, že jsem až příliš dobře vychovaná na to, abych okrádala kino. Tedy... tehdy jsem byla... :D Ale odpoledne mi to bylo blbý, že jsem jim lhala, takže jsem se rozhodla, že se mi odpoledne "udělalo líp" a přišla jsem tam za nima. Chtěly vidět něco, co se jmenovalo Twilight - Stmívání. Neměla jsem vůbec šajna, co to je, nic jsem o tom nevěděla... prostě jsem si koupila lístek za pade, jedno z posledních míst v sále (protože samozřejmě po takovéhle akci všichni skočí) a šla na Stmívání do kina. A jak už to tak u osudových setkání bývá, zamilovala jsem se a propadla jsem tomu. Hned další den jsem si založila blog o Twilight, tehdy známý jako twilight001.blog.cz, který fungoval asi 3 a půl roku a potom začala má aktivita odumírat, ale to je zase jiný příběh, i když ne tak docela. O Vánocích jsem dostala knížku a hned jsem ji i přečetla a musela jsem čekat na dotisk Nového měsíce a Zatmění, protože to bylo vyprodané, jsem myslela, že zešílím :D To byla ještě doba, kdy jsem milovala Roberta a byla jsem zblázněná touhle novou ságou.




Vždycky jsem měla ráda Kristen od tý doby, co jsem znala Twilight... no nebylo to takové... že bych hned věděla, že Kristen je můj blogový osud, to přišlo až časem. Vlastně jsem dřív měla radši Ashley Greene, asi hlavně proto, že mi bylo nějakých 14 a postavu Alice jsem měla prostě radši než Bellu...:D Čím déle jsem ale měla blog, tím více jsem poznávala Kristen a to, jaká je... a začala jsem objevovat její další filmy. Postupem času se blog o Twilight měnil na blog, na kterém je hlavně Kristen a sem tam i někdo jiný. Hlavně Jackson Rathbone, protože má láska k Robertovi neměla dlouhého trvání a já se brzy přeorientovala na Jacksona a Jaspera. Moje nej kámoška zas žrala Emmetta, prostě jsme byly vážně duo :D Pamatuju si, že jsem chtěla počkat do premiéry 2. dílu Breaking Dawn a pak jsem to tak nějak zabalila úplně... To už jsem ho totiž podváděla s tímhle blogem. O kterém jsem si upřímně myslela, že mi nevydrží ani dva měsíce, protože jsem zkrátka měla dojem... že blog pro mě končí, že už není návratu, že už jsem zkrátka... moc jinde. Ale mýlila jsem se. Nebylo to blogem, bylo to tématem blogu... a tím, že jsem prostě z Twilight tak nějak... vyrostla, i když to mám pořád ráda :) Čímž jsem se tak nějak dostala k tomu, proč že mám vlastně vlastně blog o Kristen a jak k tomu došlo. Teď k tomu, proč k tomu došlo, proč vlastně tolik miluju Kristen Jaymes Stewart.


Myslím, že je to především pro to, jaká je. Nebo alespoň pro to, jakou se zdá být nám fanouškům a především těm fanouškům, jako jsem já, kteří o ní ví úplně každý prd. Jde o to, jak vystupuje, jak se chová, jaké má názory a jakou má povahu. Není totiž zkažená slávou, netočí filmy pro peníze, ale proto, že miluje hraní. Kdyby nemilovala hraní, dávno v tomhle businessu není, protože tolik nenávidí to všechno kolem. Nebo ne nenávidí, ale znáte jí... propagace filmů a mluvení s tiskem jí moc nerajcuje, protože zkrátka neví pořádně, jak to dělat a hlavně se nedokáže přetvařovat. A hlavně nesnáším paparazzi a paparazzi jí ustavičně dělají ze života peklo. Miluju ji, protože na ní vidíte to nadšení, když se pustí do nějakého projektu, když o něm mluví, kvůli tomu, jak moc herectví dává, jak se na své role připravuje a co všechno je pro ně schopná udělat. Miluju jí pro to, že si na nic nehraje. Je jaká je a buď to budou lidi akceptovat, nebo jí nebudou mít rádi, ale ona se kvůli nim nehodlá měnit. A to je podle mě přesně přístup, jaký by všichni lidé měli mít. Lidé by se neměli snažit přetvařovat a měnit to, jací z podstaty jsou, jen kvůli někomu jinému. Taky na ní mám ráda, že je upřímná a miluje své fanoušky a váží i všeho, co pro ni dělají a nebojí se to dát najevo. Mám ji ráda pro to, jaký je člověk, protože ze všech rozhovorů a všeho možného působí přesně jako někdo, s kým bych chtěla jít někam ven.
Kristen je pro mě velkým vzorem. Podporuje spoustu důležitých projektů a s jejími názory se dost často ztotožňuju... a je taková plná života, to se mi na ní hrozně líbí. Mám jí ráda pro to, že je jiná než ostatní, což spousta lidí špatně snáší, ale já to na ní miluju.


A taky proto, samozřejmě, že je to úžasná herečka, moje nejoblíbenější. Je úžasná a vím to, protože jsem s ní viděla téměř všechny její filmy a těch je poměrně dost. Je mi jedno, co říkají haters, kdo viděl Kristen alespoň v jednom jiném filmu, než bylo Twilight, musí vědět, že je úžasná a že to rozhodně není jen hvězdička s jedním výrazem. To, že si o ní vytvořili lidé tenhle názor je jen proto, že Bella je taková i v knížkách, taková nesmělá a nerozhodná a všechno okolo, ale to už si ti hatest neuvědomují... Tolik lidí o ní říká, jak úžasná je osoba a herečka... a stejně se najdou lidi, co jí nenávidí... to vážně nenávidím... :/

[Toto urobily holčiny z ItsOKtobeYOU.org na premiéře Clouds of Sils Maria]

A co mi vadí na Kristen Stewart?
Vadí mi, že na jejím instagramu je přes 500 fotek, ale ona nám je nikdy neukáže :D
Což chápu, ale vadí mi to :D protože jsem zvědavá a těžko se mi s tím smiřuje :D Ale je mi jasné, proč to dělá a rozhodně bych nechtěla, aby je nějak zveřejňovala proti své vůli, ale rozčiluje mě to svým způsobem :D
Vadí mi, že furt tahá ty čepice. Miluju její čepice, chtěla bych mít takový čepice, ale občas bych ráda viděla i její vlasy :D Což je další hrozná blbost, která vůbec není podstatná, ale mně nic podstatnýho na Kris vážně nevadí. Trochu mi vadilo, že nikdy na plnou hubu nikdo neřek, že spolu s RPattzem chodili, i když to bylo úplně jasný, to mi trochu vadilo, ale teď už je mi to taky docela šumák :D ale žádný povahový chyby u ní neshledávám, nic, co by mi vadilo. Fakt ne, jen takový maličkosti typu těch čepic, jinak vážně vůbec. Miluju Kristen Stewart a našla jsem se v blogování o ní. Bylo mi to souzeno, ačkoliv to trvalo dlouho, než jsem k tomu dospěla... přes hody a přes doly... no baví mě to nejvíc, co mě nějaký blog bavil... což znamená hodně, protože hlavně tím blogem o Twilight jsem byla dost posedlá zezačátku :D
Doufám, že jsem tímhle článkem zodpověděla vaš otázky, no pokud ne, tak se ptejte dál, ráda odpovím... už bych to teď ale ukončila. Mějte se famfárově.
- Angie.

6 komentářů:

  1. To je krásný článek! Já jsem ke Kristen přišla vlastně taky přes Twilight, i když jsem jí předtím viděla, tuším v In the Land of Women, ale to jsem si neuvědomila, že je to ona, no pak přišel Twilight, ten den si pamatuju, zlomila jsem si ruku a po nemocnici mi máma chtěla dát "něco na tu bolístku" , tak jsme šli do kina. Ona to chtěla vidět hlavně máma, já o tom filmu věděla kuloví. No ale jako to pak dopadlo, byla jsem na tom v kině asi 4x a zamilovala se. Éra nesmyslnýho pobláznění, ach jo, teď to tak nechápu I když třeba říkám pořád, že ten první díl je dobrý, ty ostatní už ne, u těch zvracím (já ty klišoidní dialogy nesnáším ), ale to je tím, jak jsem dospívala. U 1. dílu mi bylo 15, to bylo jasný, že mě to popadne Hele, taky jsem byla zblázněna do Jaspera, asi jako jediná
    A Kristen mám jako osobnost hrozně ráda, ona je skvělá, líbí se mi jak je u rozhovorů awkward, já bych na tom byla asi ještě hůř, takže s ní plně soucítím. A miluju její styl oblékání, to je taky něco pro mě. Nemám ráda ty hatery, jak říkají,že má jeden výraz, je to takový nesmysl. Hlavně, když viděli jen Twilight, já si neumím představit, jak by to měla zahrát jinak. Nebo někoho jinýho to zahrát jinak. Prostě Bella byla pitomá postava na nějaké pořádně zahrání

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, opravdu si vážím, že si mi mojí výhru splnila! i když jsem se bála, že se ti třeba do toho nebude chtít a já budu otravovat. ale jsem ráda, že z toho vznikl tenhle skvělý článek. Děkuju. opravdu mě to potěšilo. Kristen sem poprvé viděla v Prokletí domů slunečnic. Tam sem jí ještě tak moc nevnímala, pak přišla éra Twilight, ale upřímně jsem Kristen neměla ráda, neměla jsem ráda Bellu, mou favoritkou byl vždycky Rose, protože jsem samou Nikki Reed milovala. :) Pozdějí, jsem se podívala na Adventureland a Kris se mi začala líbit, začala jsem chápat proč někdy vystupuje na fotkách tak kladně, přesně jak si to napsala v článku, miluje své povolání, ne slávu a paparazzi, proto si jí jako málo z celebrit vážím, nepřetvařuje se. :) Takkže děkuju za tvůj skvělý článek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bohužel nemůžu říct, že bych ji znala nějak víc před Twilight, ale to vůbec neubírá na tom, jak moc se mi zalíbila. :) Líbí se mi, že je jak ty říkáš..jiná..a štve mě, že lidi nedokáží snést originalitu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Vždyť ty víš, že jsem stejný magor do Kristen jako ty a vždycky jsem byla a budu.. Já Kristen poznala ve Twilight.. Vlastně to je docela vtipný.. Nejdřív propukla mánie TS.. všude byla Kris, Rob a Taylor a já tu trojici tak nenáviděla.. Vážně lezly mi krkem ještě víc než Hanna Montana, která byla snad i na toaleťáku.. Ale pak když už byl asi 3. díl v kinech mi teta dala k narozeninám dvd Stmívání.. Já jí nejdřív řekla, že se na to nepodívám ani za nic.. No podívala jsem se na to.. a hned jsem si nadávala jaký jsem idiot, že jsem věřila předsudkům, a nepodívala se na to sama hned.. Kristen jsem si hned zamilovala i Bellu.. pořád mám ráda postavu Belly ... nevím.. Miluju jí... No ale TS jsem byla postižená fakt dlouho... dloooooohou.. A pokud jde o ty kluky tam - Robert = Edward -> no byl  to prostě Edward, jasně že jsem ho milovala , Taylor = Jacob -> tak toho jsem fakt žrala.. já jsem jim tak záviděla ten přátelský vztah.. Fakt jsem ho milovala, Emmett -> Toho jsem si oblíbila až ve 2, kdy žertoval na Belly účet a pak ve 4 když spolu zkusily páku Joo.. chvíle s Emmettem jsou některý boží... A pak je tu Jasper.. toho jsem si sice zamilovala až ve 3. díle.. ale totálně... Jasper je boží, roztomilej a je já nevím.. nevím ani který z nich se mi líbí nejvíc, ale měla jsem nějakou dobu Jasperománii 2. Já na Kristen miluju naprosto všechno... vadí mi na ní jedna jedna věc... cigarety... Ale jinak je to pro mě životní vzor po všech stránkách!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Já naopak miluju její čepice!! Jako jo, miluju i její vlasy, ale stejně mě se hrozně moc líbí její styl, když si vezme jeany, velkou mikinu a čepici je to super, ale tak někdy vlasy vidíš pořádně taky..
    Já neměla Bellu nikdy moc ráda, nevim proč ale s Kristen to nemělo nic společnýho, taky jsem měla radči Alice :)  
    Já jí miluju přesně z těch důvodů jako ty miluju na ní, že se nepřetvařuje a klidně pošle paparazzi někam, když jí štvou. Líbí se mi i, že nemusí moc propagace a tak, a všechno tohle okolo, že jí jde o hraní a o to vcítit se do té role a zahrát to jak nejlíp to jde. :) Taky nesnášim všechno tohle okolo, jen když to někde vidim, jak to dělají pro peníze atp... To mi vážně vadí a prot jí mám tak ráda :) taky se mi líbí, že je jiná než ostatní, nechápu, že to někomu může vadit, já nesnášim polovinu lidí co znám a chovají se naprosto stejně, jako stejné blbky a ocenuju, že je někomu fuk co si o něm ostatní myslí a nehodlá se kvůli tomu nijak měnit ani přetvařovat. :)

    OdpovědětVymazat