středa 4. června 2014

Kristen's Cannes Film Festival Journey In Chanel

Ahoj lidi, jak se máte? Dneska jsem měla přijímačky... napíšu vám o nich asi víc ještě pozdějc, ale bylo to fakt divný :D no nakonec mám 86 bodů ze 100, což je dobrý, ale nevím, jestli to stačí. Mělo by, ale prostě záleží na tom, jak dopadnou ostatní a fakt se bojím. Dva lidi, co byli přede mnou, dopadli hůř než já, ale prostě... mám strach no... uvidím. Nechci se předem radovat. No do druhého kola Dějin umění jsem se nedostala, ale mám už jinej plán, trochu dražší, ale bude to fajn, nějak to půjde. Nooo... dneska už nic dělat nebudu, ještě jdu teda k doktorovi, ale pak už budu dělat jen a jen kulový :D psát články a válet se, kouknu na seriál, na film a budu v pohodě, protože si to zasloužim bejt aspoň den v pohodě :D No nic... mám pro vás dneska super video, sice krátké, ale je fajn, z Cannes, které vytvořil Chanel, protože Kris byla celou dobu v Chanelu a je fakt pěkné, tak se koukněte:)
* * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I had entrance exams today... and it was sooo weird, but I have 86 points from 100, so I hope others were worse than me... 86 is a lot... more than I've expected, so I hope it's going to be enough. It should, but I don't want to celebrate before it's for sure. I didn't pass though the first round of History of Art, but I actually don't care, I have other plans about this topic, I will do what I want, just another way. I will not do anything today. I will go to the doctor and then, I will do NOTHING. Just lying. And writing articles. I have for you short video from Cannes, it was made by Chanel, because Kristen was in Chanel all the time there. I love it. Totally.

2 komentáře:

  1. Tak to gratuluju! Myslím, že 86 by mohlo stačit, moc ti to přeju, snad to dopadne dobře! Budu držet palečky. :) Jinak video, je super, škoda, že tak krátké ale i tak, aspon něco! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Chanel teda videa fakt umí :) Moc se mi líbí - připomíná mi to videa beauty bloggerek :) Ty mám nejradši!
    Jinak já si myslím, že se na tu školu v pohodě dostaneš. Určitě brzo o přijímačkách napiš a taky dej vědět, na jakou školu ses vlastně hlásila :) A určitě si udělej dneska pohodový den - však si to tak zasloužíš :)

    OdpovědětVymazat