neděle 1. září 2013

Gallery update 18.2: Five new photos from the set

Ahoj lidi, jak se máte? Já mám dneska úžasnou náladu :) Totálně úchvatnou :) No povím vám o tom někdy výhledově, dneska už na to nemám čas a ostatně ani náladu :D Mám pro vás dneska něco super :) Sice ani na jedné z těch fotek není Kristen, ale stejně jsem z nich nadšená :D Jsou to totiž fotky z natáčení Sils Maria. Natáčení už se přesunulo z Berlína jinam, to jen tak mimochodem :D a tyhle fotky jsem dneska objevila a jsem z nich nadšená :) jsem hrozně zvědavá na ten film, už mě chytá to správné nadšení :D
* * * * * * * *
Hi guys, how are you? I have amazing mood, today was just amazing! I will tell you about that later, I don't have time for it now, but I will, I promise :) I have for you today something great :) Five photos from the set of Sils Maria! I love them, totally, I am so excited! I have so excited mood today :D They are awesome, none of them is with Kristen, but I still love them... and I hope that we will see some more soon :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Je škoda, že nemáme z placu nějaké lepší fotky, třeba takový hezký oficiální účet na Twitteru by byl moc krásný!
    Jinak já mám Fiftyho ráda, četla jsem ho ještě předtím, než se kolem toho tady u nás začal dělat takový humbuk, v zahraničí už sice byl, ale tady o té knížce moc lidí nevědělo Kamarádka ji pro nakladatelství překládá, takže jsem na film vážně zvědavá, to obsazení mě docela mile potěšilo

    OdpovědětVymazat
  2. Uvidíme, co z toho vyleze..
    jinak moc krásný dess..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý design :) škoda, že nejsou s Kris, ale jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  4. čauko, mám se fajn :).. škoda že nikde není Kris, ale vypadá to super :)

    OdpovědětVymazat
  5. je to asi divny, ale ten lustr me totalne okouzlil :p

    OdpovědětVymazat