úterý 24. září 2013

10 000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahoj ahoj ahoj ahoj ahoj!
Zrovna před chvílí, před maličkým okamžikem, padlo to číslo, na které se klepu už takovou dobu.
Neprošvihla jsem to. Jsem tak ráda, že jsem to neprošvihla! Je tak hrozně super, že jsem to neprošvihla.
Dnes jsem totiž díky vám překonala hranici 10 000 návštěvníků!
Je to tak strašně boží, že to ani nedokážu vyjádřit.
Já vím, je mi skoro 20 a stejně takovouhle věc slavím... Ale to je úplně fuk, kolik člověku je, když je ta správná povaha na blogaření, vydrží mu to prostě hoooodně dlouho. Dokud má čas nebo ho od toho neodvede něco jiného. A já čas mám a miluju to, takže doufám, že brzy překročím i další hranici :) Ty jo, je to taková krása, vidět tam to pěticiferné číslo :D Já jsem tak ráda, že jsem chytla i těch 9 999.
>>>>>
Nejprve bych chtěla říct, že vás všechny hrozně miluju :)
Vážně vás mám hrozně ráda a jsem strašně ráda, že vy mě máte rádi. Nebo alespoň máte rádi tenhle blog, když sem pořád chodíte :) Tohle všechno se mohlo stát skutečností jen díky vám všem, kteří mě podporujete, komentujete mé články a tak podobně :) Jsem vám za to neskonale vděčná. Díky vám mě blogaření stále baví. Jen díky vám. Baví mě číst vaše komentáře, vždycky mě tak nastartují, vaše podpora, nesmírně si vás všech vážím :) Mám takovou radost, že se tenhle blog dopracoval k 10 000 a to dokonce dřív než za 2 roky a bez toho, abych se každý den snažila po cizích blozích nahrabat návštěvnost. Ale prostě jen díky tomu, že mám vás, moje milované přátele, vás, kteří sem chodíte pravidelně :) a doufám, že i rádi, ne z povinnosti :) Mám takovou radost a jsem tak ráda, že jsem měla to štěstí vás poznat :)

11 komentářů:

  1. UMĚNÍ ČLOVĚKA JE,KDYŽSE UMÍ RADOVAT Z MALIČKOSTÍ,TAK PROČ SE NERADOVAT :) GRATULUJU :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ňuf! Je to tam, Angie! *cheer* Moc gratuluju a jen počkej, za chvíli tam bude těch číslic šest, to bude teprve maso! Hrozně mě to těší, vážně. Mám tvůj blog hrozně ráda, rozhodně sem nechodím z povinnosti, proč bych se obtěžovala, že? Doufám, že s tebou budu i při dalších příležitostech, které si zasluhují oslavu. Teď jsi mě zaskočila nepřipravenou, ale příště! Příště přinesu šáňo!!! :3

    OdpovědětVymazat
  3. To je vážně úžasný článek!! Moc gratuluji, snad se toho jednou dočkám i já.. K tomu komentáři, moc ti děkuji za všechno! Víš o tom, že někdy mám pocit, že tebe nebo Katie* ztrácím?? Občas mi to tak přijde, přitom vy dvě jste mi už tolikrát pomohli... Nechci tě nějak ztratit, vvážím se toho, že jsem tě poznala.. Moc děkuji za všechno cos napsala... jsi zlatíčko :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluju!! Ty si to vážně zasloužíš:) Máš krásný blog a já sem chodím moc ráda

    OdpovědětVymazat
  5. páni, moc gratuluju! to je skvělé :)) jen se raduj, je proč ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, congratulations! Ja mám z toho obrovskú radosť, veľmi ti to prajem, zaslúžiš si takú dokonalú návštevnosť. Si naozaj úžasná, takže niet divu, že si sa tohto čísla dočkala a ešte sa aj dočkáš ďalších skvelých čísel :) Veľmi sa mi páči tá posledná animácia, tá nemá chybu Ešte raz, gratuľujem, je to naozaj skvelé. Mám to tu veľmi rada, ako som už viackrát písala, som neskutočne rada, že som mohla teba a tvoj blog spoznať. Just keep going, you're great ;) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti k tomuhle krásnému číslu gratuluju! Mám z tebe velkou radost a fakt ti to přeju :) Pevně věřím, že za chvilku tady budeš slavit 100 000 :) ♥

    OdpovědětVymazat
  8. moc gratuluju :) a samozrejme ze sem chodim rada a ne z povinosti,jsi jedna z mych nej affs :)

    OdpovědětVymazat