neděle 8. září 2013

Kristen Stewart on Late Show with David Letterman (06/28/10)

Pamatuju si, že jsem tohle interview viděla, ale vůbec si nepamatuju, kdy to bylo... Pravděpodobně když to bylo nový... ale to jsem ještě neměla tenhle blog, jen ten Twilight blog, takže jestli jsem to někde zveřejňovala, tak tam :D Každopádně jsem dneska přemýšlela, co bych tak ještě připravila, kromě fotek dne a tak, a rozhodla jsem se, že nějaké starší rozhovory tohohle typu. Jako první je to rozhovor u Davida Lettermana z června roku 2010. Kristen vypadala úžasně, moc jí to slušelo, vypadala vážně krásně :) Máte u toho i polské titulky, tak kdybyste uměli anglicky hůř než polsky, tak vám třeba pomůžou.. Je to podobné, jako čeština, ale většinou mi to tak přijde jen, když to čtu nahlas :D Nicméně mám fakt ráda tyhle talk show, ale Davida Lettermana, toho moc ráda nemám, občas se chová jak kretén a mám ocit, že tu Kristen i trochu vytáčel chvílema, ale těžko říct... každopádně vám nepovím, o čem mluví, páč byste se pak nekoukli :D ne, dobře, možná jo, těžko říct, asi jak kdo :D nicméně... celé se to točí kolem Eclipse a tak no, ale fakt se koukněte, chci vědět, jestli jsem to jen já, kdo má pocit, že jí Letterman vytáčí :D
* * * * * * *
I remember that I saw this interview, but I don't remember, when exactly :D Probably when it was new, but in that time I had got just my Twilight blog, not this one, so I've never published it here. Today I found it on youtube, when I was thinking about what I will write articles about... You have it there with Polish subtitles :D so if you don't speak English, this can help a little... It can look like it's totally weird and it doesn't help, but sometimes, when you read it loud, you find out, that it's similar to Czech :D Anyway, Kristen looks there gorgeous and I love her here :) It's The Late Show with David Letterman and I really love these talk shows, but I don't really like David Letterman... He's acting like a jerk sometimes, just sometimes, so I don't like him that much, but I love Kristen and I think she looks awesome here, so... But I won't tell you a word about what she's talking about, because I want you to watch it on your own :D It's worth watching... but I have feeling that he is pissing her off a little... i that just my feeling? Well, to tell you something, it's mostly about Eclipse... check out.

0 komentářů:

Okomentovat