pondělí 30. září 2013

Gallery update 20.1: New photos from the set

Vlastně jsem si ani nemyslela, že bych tyhle fotky zveřejňovala, protože už mi z těch paparazzi fotek lítá hlava kolem... ale tak nakonec jsem se rozhodla, že vám je sem dám, i částečně proto, že jedu na těch 250 do 6. prosince. Jinak... jsem zrovna před chvíl přišla ze školy... no asi před hodinkou... a zase se tam budu vracet asi za hoďku a půl, ale momentálně jsem doma. Mám totiž mezi španělštinou a matikou 3 hodiny pauzu, vlastně i víc než 3 hodiny... a školu mám od domova asi 15 minut autobusem, takže pro mě není problém jít domů a trochu si dospat nebo něco udělat a tak no.. ale řeknu vám teda, že ta špánina fakt stojí za prd.. jsem ztracená. Úplně. Nesnáším to. Začínám si myslet, že jsem měla jít radši do těch Budějovic... ne na VŠE... necítím se tam... já nevím... nikdy nevíte, možná se vše v dobré obrátí a bude se mi tam nakonec líbit, až si zvyknu, ale zatím jsem z toho dost nešťastná. Uvidím no... jen mám prostě pocit, že jsem se rozhodla špatně... ačkoliv by člověk neměl ničeho litovat, protože jednou přesně to, pro co se rozhodl, chtěl... jenomže já to prostě neumím... stejně se chci zkusit dostat příští rok na jinou školu, tohle asi vážně nebude pro mě... ale možná jo, tak uvidím. Když nejhorší je, že já vážně nevím, co by bylo pro mě. To je na tom to zlý... no nic... mám pro vás dneska fotky z minulého týdne z natáčení Sils Maria... Kristen to tam moc sluší, mně se hrozně líbí to tričko :D no a vypadá to, že se s Juliette docela bavily, ačkoliv je to možná součást té scény... :D každopádně jsem nadšená, a hrozně moc se na ten film těším, nemůžu se dočkat :) ale ocenila bych nějaké novinky ohledně Camp X-Ray...
* * * * * * * *
I actually wasn't sure if I want to publish these photos, but because I want to have 250 gallery updates till December 6, I have to publish really everything :D Anyway. I just came from school and I am coming back at 2 p.m., but I have a 3-hour-long break... My school is about 15 minutes by bus from my house, so I don't have problem with going home for that break. I will tell you one thing... that Spanish class really sucks. I am lost. Totally. I hate it. I am thinking about that I maybe really should go to České Budějovice, not to University of Economics. But... you never know. Maybe I will get used to it and I will start like it... but for now... I don't feel like I made a good choice. I hope it's gonna change. Anyway, I have for you today new photos from the set of Sils Maria, it's from last week, I don't know which day exactly, but I love these photos, it looks like Kristen ans Juliette were having fun there, I am soooo excited!

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Mně se tyhle fotky fakt líbí, Kristen je tam roztomilá! :) Navíc si nemyslím, že by zrovna v Tyrolsku byli nějak hrozně moc vulgární paparazzi, nemají tam takovou konkurenci, takže budou dost možná "v pohodě". Dokud se drží v rozumné vzdálenosti, tak mi fotky z natáčení nevadí
    Každopádně novinky o Camp X-Ray bych taky uvítala! Víme teď vážně velké prd

    OdpovědětVymazat
  2. ja na blog fotky o pararazzi nedavam to bych to vzivote nemohla stihnout :)

    OdpovědětVymazat