pondělí 16. září 2013

1 komentář:

  1. Sansu jsem ze začátku taky nijak nemyslela. Připadala mi jako taková princeznička a její příběh mě nijak nebavil. Postupem času mě ale začalo zajímat jak to s ní bude dál, také mi jí bylo líto (myslím, že snad ze všech postav co tam jsou, postihl právě ji ten nejhorší osud co mohl...) a pak se stala další z mých oblíbených postav.
    Jinak, nejoblíbenější mužská postava samozřejmě bude, tu bych si odpustit nemohla =D původně jsem chtěla začít právě s nimy, ale když jsem si uvědomila, že tam bude asi 2x víc postav, tak jsem prvně vzala ženský =) A myslím, že o nejlepší mužkou postavu začnu až po tom, co skončí tahle, aby neprobíhali dvě zároveň. Tudíž někdy v prosinci/lednu =D
    Jinak opět děkuji za chválu =D začínám se už červenat =D Ale jsem vážně ráda, že se ti blog líbí =D Co se týče spřátelení, kdyby jsi mi to nenapsala, sama bych to napsala zítra ráno - vlastně už dneska =D Tvůj blog už jsem stihla prolézt, máš to tu opravdu zajímavý (hlavně se mi líbí ta soutěž poznáš film =D) a Kristen mám taky moc ráda =) Jen doufám, že ti nebude vadit, že si tě přidám až ráno =D V tuhle hodinu se mi už nic nechce =D

    OdpovědětVymazat