středa 25. září 2013

Gallery update 19.7: New stills photo from Sils Maria

Ahoj lidi. Dnešek byl docela drsnej. Myslím, že středy tu moc často nebudu, protože mám školu do půl osmý a k tomu od devíti, takže je to docela náročný. Sice máme vlastně jenom tři předměty, ale dvě přednášky z těch tří, jsou 4 hodinový :D Jako právo bylo fakt vtipný, ten profesor je skvělej, je mi asi 70 a je fakt krutej, takovej fakt upřímnej :D že nám třeba natvrdo řekl, ať ho nesereme :D a teď si vemte, že to řekne vážený profesor na univerzitě :D No nic. Prostě jsem úplně mrtvá, dneska mám náladu, ale hádám, že občas jí mít nebudu :D takže asi tak :D A mám pro vás dneska dva updaty galerie. No tenhle první je bez Kristen :D ale stejně je super, protože je to nová stillska ze Sils Maria a to s Chloë Grace Moretz a Johnny Flynnem. No doufám, že se brzy objeví i nějaká, kde je Kristen zepředu :D ale stejně se mi ta fotka líbí:)
* * * * * * * * * *
Hi guys. Today was pretty hard. I guess that sometimes, on Wednesday, I won't be here very much... because I am leaving in the morning and I am coming back at eight. Sooo... that's not very cool. But the law class was really cool, that professor we have is great :D he's in his 70's and he's very funny and really honest, that honest, that it's really humorous. Anyway, I have for you today two gallery updates. First one is really great, but without Kristen :D I have for you another stills photo from Sils Maria, but just with Chloë Grace Moretz and Johnny Flynn. I hope that some sills with Kristen will appear soon:) anyway, it's very beautiful :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat