pátek 13. září 2013

Yo no hablo espaňol!!!

Holaaaaaaa!
Jak se máte? Já se mám... unaveně.. a taky je mi špatně od žaludku. Abych to neřekla tak napřímo, tak už jsem do sebe narvala asi tři imodia... no, doufám, že to konečně zabere :D No, nicmééééně, jsem zase zpátky z výletu, nezmokli jsme už jsme tu a už mě nikdo nikam nedostane! Ne, že by se mi v Andalusii nelíbilo. Naopak, je to tam vážně krásné, ale už toho prostě bylo moc. Když jsem přijela z vody, máma se mi smála, že jsem byla v srpnu doma jenom tři dny... nakonec z toho byl asi týden, ale stejně to bylo málo :D Takže se mi upřímně ani moc nechtělo nikam jet... no ale nakonec jsem teda jela :D A bylo to fakt super, no stačilo :) I když hned ten začátek byl takovej... no fakt výbornej :D :D :D Letadlo mělo 4 hodiny spoždění. Ne, nekecám. ČTYŘI HODINY. Což by se snášelo líp, kdyby člověk nevstával ve dvě ráno s tim, že v pět odlítá...
Nejlepší bylo, že jsme hezky nastoupili do letadla na čas, usadili jsme se... seděli jsme... seděli... a pak nám oznámili, že je mlha a že musíme počkat. No, tak jsme čekali. Pak nám řekli, že furt musíme počkat a že musíme vystoupit z letadla :D
Tak jsme asi hodinu čekali na letišti a pak jsme zova nastoupili. Člověk by řekl, že už to bude dobrý...
Když jsem se po hodině probudila a zjisila, že pořád stojíme na letišti v Praze... začala jsem se cítit poněkud deprimovaně a frustrovaně, obzvlášť s mým vztahem k letadlům a létáním. Nakonec jsme místo v pět ráno odlítali v devět. Asi půl hodiny po té, co jsme měli přiletět do cílové destinace, do portugalského Fara.
Ale tak zbytek dovolené už je odvíjel o něco líp.
Napíšu vám sem víc detailů, až mi bude líp, protože mi fakt není nic moc a nechce se mi ještě upravovat fotky, tak až na to budu mít nervy, tak je upravím a napíšu vám nějaký veliký článek :D Co ještě řeknu je, že mě teda hrozně rozčilovalo, že si ze mě rodiče dělali chodící slovník... :D Fakt jak nesvéprávný, všechno jsem musela řikat já. Nejlepší byl jeden chlap, kterej se mě ptal, jestli mluvim španělsky :D tak jsem mu řekla, že jako jo, ale blbě :D a on spustil a začal mi tam něco vysvětlovat :D a mluvil hrozně rychle :D jako pochopila jsem to, ale dalo mi to teda zabrat :D
Tak se zatím mějte.
-Angie.

5 komentářů:

  1. Já to teda docela závidím! O prázdninách jsem naopak byla doma skoro pořád, takže bych klidně ještě někam jela:)

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi líto, že ti je zle, budu držet palce, aby se ti co nejdřív udělalo líp :)
    Jinak je super, že sis tuhle dovolenou užila a že jsi měla prázdniny v cestovatelském duchu (to bych taky brala ). Těším se na tvůj článek s dalšími detaily a fotkami. A co se týká toho, že jsi pro rodiče představovala takový slovník, tak já mám doma to samý

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla jsem umět jazyk, který je méně zaužívaný než angličtina, a teď se raději učím anglicky Ironie! Španělsky jsem umět chtěla, ale byla jsem na to sama, tak nic :( Snad mi ta angličtina vyjde :))Nechtěla bych prožít to co ty, ale chci už konečně letět !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Moja drahá Angie je späť ♥ V prvom rade musím povedať, že sa mi páči, s akým optimizmom to všetko berieš Myslím tie lety a španieštinu. Ja by som z toho bola jeleň Je mi ľúto toho čakania, muselo to byť unavujúce. Obdivujem ťa za to, že máš takto silo cestovať :) Mňa vždy fascinovalo cestovanie, lietanie a "nebyť doma" Netuším, či som na to dobrý materiál, ale myslím, že to môže byť zaujímave :) Aj keď, pravdou je, že ja už len keď prídem domov z internátu si rada posedím celý víkend potom doma Som taký domased Aspoň cez tie víkendy Každopádne, som rada, že si späť a teším sa na ten veeeľký článok o Španielsku s fotkami :)Síce mám stále ešte pauzu, blog mi začína chýbať, tak som si povedala, že aspoň niekoho navštívim Akurát som dopozerala BD Part 2, vyhodila som von oknom pavúka (už ich nezabíjam ) a blúdim po internete a spomenula som si na teba :) Čakám už na koniec týždňa, kedy plánujem už návrat na blog. Je to asi divné, ale cez týždeň budem mať toho veľa, nebudem to stíhať, navyše ta wifi ... :( Dovtedy sa ospravedlňujem za neaktivitu. Ale každopádne, ak sa mi podarí pripojiť na mobil, budem tu vyčkávať na ten článok o Španielsku. Naozaj sa už teším, vždy si rada čítam tie tvoje zážitky. Si pre mňa inšpiráciou :)No, ja už sa asi poberiem na kutě Je najvyšší čas A ako sa inak darí, Angie ? Snáď si už plnými dúškami vychnávaš ničim nerušené chvíle domova :)

    OdpovědětVymazat
  5. pani ty ses teda cestovatel :) Spanelsko musi byt urcite uzasny to ti teda zavidim.

    OdpovědětVymazat