sobota 14. září 2013

Gallery update 18.6: New/Old photo + five photos with fans from Berlin

Už jste o tom slyšeli? J. K. Rowling plánuje napsat scénář k dalšímu filmu z kouzelného světa Harryho Pottera. Mělo by se to odehrávat 70 let pře Harrym (a trochu mě mrzí, že to bude jen film a ne i kniha) a bude se to jmenovat Fantastická zvířata a kde je najít. Podle prvních informací by se měl příběh točit kolem autora této učebnice, Mloka Scamandera, a zřejmě by to mělo být o tom, jak tuto knížku psal, což se domnívám, by mohlo být fakt hodně hodně hodně dobrý :) Důvod, proč tak miluju lidi z internetu, kteří mají blogy a tumblry (které se staly velmi oblíbenými, i já mám dva :D), je mimojiné i ten, že tohle prostě zrovna oznámili, ještě není napsaný ani ten scénář, nic, možná dokonce Rowlingová ani nezačala :D a už jsou na internetu všude fanouškovské animace, jak si lidi představují Mloka a ten film. Jako třeba tenhle set. Je to trochu šílený a fakt posedlost:D ale je to zkrátka boží! Když už mluvím o těch lidech z internetu, dneska jsem konečně, po dlouhých pěti letech, co se známe, potkala svoji kamarádku z internetu, kterou jsem poznala díky blogu, Siusen ze Slovenska. Je vážně skvělá a mám jí hrozně ráda, známe se už tak hrozně dlouho, ale nikdy jsme se neviděly, tak dneska to konečně vyšlo a já jsem hrozně ráda, že to konečně vyšlo :) Tohle by skoro vystačilo na samostatnej článek, dneska mám nějak hodně co říct :D ale přestanu tu kvandat o sobě a začnu mluvit o Kris. Jooo, ještě jedna věc, ale ta se týká i Kris :D Dneska jsem znovu viděla Welcome to the Rileys... uvědomila jsem si, že si to skoro nepamatuju, i když jsem to viděla už asi třikrát :D tak jsem si to prostě pustila včera v noci... sice jsem šla spát asi v půl čtvrtý, ale stálo to za to :) Miluju ten film a zamilovávám se do něj zas a znova... Kristen je tam úžasná. A kdo říká, že není, to je prostě předpojatej hater, protože i lidi, kteří Kris třeba nemají rádi, tak otevřeně uznávají, že v tomhle filmu byla prostě dobrá. No, dneska pro vás mám 6 nových fotek s fanoušky. Hrozně jim závidím, no ale co se dá dělat :D Ta první je taková staronová, je už ze 7. prosince 2012 ze screeningu On the Road. A těch dalších pět je z Německa, konkrétně tuším z Lipska, možná některá i z toho Berlína, to nevím. Každopádně někdo měl velké štěstí a potkal Kristen po svojí oslavě narozenin :D tomuhle já říkám parádní dárek :D No a samozřejmě se s ní vyfotili a ona se s nima vyfotila, protože miluje své fanoušky, i když se nerada fotí :D No a pak je ta ještě jedna fotka, asi jediná s jinýma lidma, ačkoliv na té černobílé nevím, jestli jsou ti stejní nebo ne :D, a ta je - zdá se - z nějaké restaurace. No všechny jsou takové tmavé, no ale Kristen to tam slušelo a hádám jí to nijak náladu nekazilo:)
* * * * * * * *
Did you hear about that? J. K. Rowlings want to write a film script to another movie from Harry Potter's world. It's supposed to take place 70 years before Harry and it should be called Fantastic Beasts and Where to find them. The movie should be about the author of this movie, about Newt Scamander and I guess about how he wrote his book. And that, my friends, could be really really amazing. A reason, why I love people on the internet and right now why I love tumblr maniacs in this moment is, that she didn't even started with writing the script, but tumblr is already full of fan animation. Like this set. That's crazy, but really cool. By the way, today I finally met my friend from blog.cz from Slovakia. I know Siusen about five years, but we saw each other for the first time today. And I am so happy we met, she's great and I love her, we know each other for such a long time, it was amazing to finally meet her :) Well, this is almost for a single article, I have so much things to say today... but I will stop talking about me and I'll start talk about Kristen. I've seen Welcome to the Rileys today again. I found out, that I didn't remember it at all, so I downloaded it and I watched the movie this night. I went to sleep at 3:30 a.m., but I did not care... :D I still have holidays, I have to enjoy that feeling. And I have to tell you, that I love that movie even more now. Kristen was there truly amazing... and people, who say, that she's not, are simply haters... even people, who don't like her that much are saying, that she was really good in it. So... well, I have for you today some new photos. Six new photos with fans. The first one is from December 7, 2012 from On the Road screening. And the other five are from Germany, I think that from Leipzig, but I am not sure about that. All these fans were very excited about meeting her and I totally understand and I envy them. One of these fans, I guess from the black and white picture or from the last one, met her right after her/his birthday party! That's what I'm calling an amazing gift :D Well, you know, that Kristen loves her fans... and I love these photos.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Já bych se vůbec nezlobila, kdyby něco takového vytvořila..:)

    OdpovědětVymazat