sobota 7. září 2013

Gallery update 18.4: 10 Photos from the set of Sils Maria

Ahoj lidi, jak se máte? Já se mám pravděpodobně celkem dobře :D No mám pro vás pár dní staré fotky z natáčení Sils Maria. Já vím, já vím, už byly zveřejněny ve středu 4. září a já je mám od středy, ale zkrátka jsem si chtěla nechat něco na to přednastavení, takže asi tak :D Kristen tam vypadá krásně, moc jí to jako asistentce sluší, a hrozně se mi líbí ten její nový účes:) No nemám čas se vykecávat, protože už za chvíli odjíždíme na letiště :D no dobře, za chvíli ne... až za 4 hodiny :D Ale stejně :D (teď je 21:52).
* * * * * * * *
Hi guys, how are you? I am probably fine. I don't know :D But I have for you few days old photos from the set of Sils Maria. I know, they were published on September 4, 2013 and they are from September 4, but I wanted to write it as prepared article. Kristen looks there very, very beautiful, I like her look as an assistant Valentine, she looks perfect :) I love her new hair :) but I don't have time for writing long articles, so... enjoy photos.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář: