pátek 20. září 2013

Gallery update 18.9: New photo from the set of Sils Maria

Pravděpodobně dneska poslední článek, který dneska zveřejním, protože jsem příšerně unavená. Ale možná se proberu, až se rozhodnu jít spát, jako se mi to stává vždycky :D já jsem taková sova, noční tvor, vždycky jsem nejživější, když padne tma :D teda záleží na tom, jakej mám den, ale často se mi to stává no... Každopádně dnešek nebyl ničím výjimečný... ze včerejšího zážitku už jsem se vypsala, takže dneska nemám moc o čem :D Byla jsem celý den sama doma... teda... brácha byl doma, ale seděl za zavřenými dveřmi svého pokoje, takže to je, jak kdybych byla doma. Měla jsem jít na golf, ale bolela mě ruka z té plazmy, tak jsem nakonec nešla... Co jsem se teď navykla a ráda dělám každý všední den je, že se koukám na Červeného trpaslíka a Pána času (Doctor Who), protože to dávají na ČT2. Já miluju Doctora Who, je to úžasně prdlej seriál, kterej je zároveň naprosto geniální a já ho naprosto žeru. Teď je tam ještě k tomu David Tennant, který byl dlouhou dobu mým nejoblíbenějším Doctorem... toho tedy již předčil Matt Smith, který nedávno skončil, což je jedna z mých soukromých životních tragédií :D... No Tennant je taky boží :) toho můžete znát z Harryho Pottera a ohnivého poháru, kde hrál šíleného jazykem šmidrajícího Bartyho Skrka juniora :D Tak to je asi to, co bych k tomu řekla :D Dneska byl dobrej díl :D No, takže to je asi tak nejzajímavější věc, kterou bych vám tak řekla o dnešním dni... :D Mám pro vás tedy ještě jednu fotku z natáčení Sils Maria. Vypadá to, že jsou furt ve Švýcarsku :D a natáčeli scénu 31A :D
* * * * * * * * * *
Probably last article today, because I am sooo tired. But maybe I will wake up, when I will decide to go sleep as always, so... Anyways, I don't have for you today any more craps from my life, because I was home alone whole day... :D Well, I was not alone, my brother was here but in his room, behind closed door, it's like I was here alone. What I really like to do last days is to watch Red Dwarf and Doctor Who on ČT2 every day except weekends. I love Doctor Who, I really do and now it's there The Eleventh Doctor, who is played by David Tennant - you can know him from Harry Potter and the goblet of fire where he played creepy Barty Crouch Jr. The best doctor is the 12th, Matt Smith, who quit few months ago, which I hate, but Tennant is amazing and I love him :D Anyway, that probably the most interesting thing about my day today... so... I have for you new photo from the set of Sils Maria. I guess it's still Switzerland, they are shooting scene 31A :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Jen tak mimochodem, vyhrabala jsem jednu fotku, kterou jsem pořídila po návratu z Anglie.
Není to úplně všechno, ale tohle jsem si (a jiným) přivezla z Londýna:

2 komentáře:

  1. To se omlouvám, spoilerovat jsem nechtěla =) Každopádně, nic důležitého tam nebylo, jen ty jména a aspoň víš, kdo tě bude čekat =) Popravdě, já se teď u knížek taky trochu sekla a nějak na ně nomám čas, takže sama ani jsem se k některým z nich ještě v knížce nedočetla =) Naharise jsem popravdě v knížce úplně zazdila, ani nevím, že jsem o něm četla (teda teď už jo, ale když se objevil v seriálu nic jsem o něm nevěděla) takže mi ani nijak nevadilo, že se podle knížky na postavu nijak nehodil. Jen teda taky doufám, že se mi to v seriálu moc plést nebude =)

    OdpovědětVymazat
  2. to clockwork prince mas v anglictine? v cestine to totiz nikde nemuzu najit

    OdpovědětVymazat