úterý 17. září 2013

Sils Maria news: Alister Mazzotti joins the cast

Ahoj, jak se máte? Já celkem fajn, mám se líp, ale dneska mám imatrikulaci a nechce se mi tam, protože to bude tak přííííííšernej opruz :/ Dokážu najít milion jiných zábavnějších možností, jak strávit svůj den. Sedět někde na zadku v silonkách k nim fakt nepatří. Bože. Fakt se mi tam nechce. Nejhorší na mojí škole je, že kvůli blbýmu rozvrhu nemůžu chodit na italštinu :( z toho se mi chce fakt brečet, protože jediná možnost, kdy můžu chodit na špáninu, je v pondělí... a v pondělí je jediná možnost, kdy můžu chodit... protože v pondělí odpoledne mám předvolenej předmět, kterej nemůžu odhlásit ani přehlásit. A protože jsem tu nebyla na zápis, tak už jsou všechny místa jinde než v pondělí, zabraný. To mě fakt sere :( Už teď nesnáším vysokou, na kterou jdu, to fakt asi neni ideální stav... :D No nic, nevadí. Teda vadí, ale nebudu vás s tím obtěžovat. Dneska mám pro vás jednu informaci k obsazení Sils Maria. Jinak věděli jste, že si Kristen založila instagram? Mě to docela šokovalo, když jsem to viděla u Ajjinky. Ale pro nás, obyčejné lidi, je nepřístupný. Můžou na něj jen její přátelé, takže máme stejně smůlu :D To je jedno, to není ta informace. Informace je, že obsazení Sils Maria bylo obohaceno o další osobu. Jmenuje se Alister Mazzotti a je tedy především známý jako kaskadér, působil v této funkci v mnoha filmech, to se můžete podívat na jeho profilu na IMDB. Jeho herecká kariéra je tak nějak dá se říct na svém začátku. Ale možná je to spíš tak, že jakožto kaskadér získá zkrátka i nějakou malou roli k tomu, ale to jako nevím :D Hrál třeba ve V jako Vendeta nebo ve filmu Muž ve stínu. V Sils si zahraje člena policie L.A.P.D. (Los Angeles Police Department).
* * * * * * * *
Hi guys, how are you? I am fine, I am better today, but I have matriculation today and I don't want to go there, it will be sooo boring day. I can find million ways how to spend my time better. Anyway... I have for you today a new information about Sils Maria movie. By the way, do you know, that Kristen founded an instagram account? I did not, I know it thanks to Ajjinka, sooo, thank you for that information. But, the problem is, that normal people can't see what she's publishing there, so... :D Anyway, this is not that information. I have for you new cast update. According to IMDB.com, Alister Mazzotti joined the cast. He will play a L.A.P.D. polizist. He is mainly known as a stunt, he assisted in many, many movies, but as an actor, he always played just small roles, for example in V for Vendetta or in The Ghost Writer.

4 komentáře:

  1. Hele, třeba budeš překvapená, hm? :) Třeba ta vejška nebude tak úplně špatná, chce se na to dívat pozitivně - i když vím, že říkat to je hrozná blbost
    Alisterova role mě překvapila, protože si nikoho z L.A.P.D. neumím zakomponovat do obsahu filmu, takže jsem docela zvědavá, co tam bude dělat, i když je jasné, že bude mít maximálně pár štěků

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, třeba budeš překvapená, hm? :) Třeba ta vejška nebude tak úplně špatná, chce se na to dívat pozitivně - i když vím, že říkat to je hrozná blbost
    Alisterova role mě překvapila, protože si nikoho z L.A.P.D. neumím zakomponovat do obsahu filmu, takže jsem docela zvědavá, co tam bude dělat, i když je jasné, že bude mít maximálně pár štěků

    OdpovědětVymazat
  3. to je asi docela problém když tu školu nenávidíš ještě před tím než na ní nastoupíš .. škoda že instragam nemá spřístupněný! :/.... a toho herce neznám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, když si vzpomenu na svou imatrikulaci =D Doteď se tomu směju =D Nejlepší stejně bylo, když nám tam někdo říkal, co máme dělat, ale já seděla až vzadu takže jsem neslyšela ani neslovo. Tak jsem si řekla že to odkoukám od těch co šli jako první, ale předemnou seděli takový vejšáci, že jsem stejně prd viděla =D Takže jsem to odkoukala jen na poslední chvíli =)Ono s těma rozvrhama je to na každý škole asi více méně stejný =D Nikdy spokojená nebudeš, vždycky se tam bude něco překrejvat a přehodit si něco je očbas nadlidskej úkol =) Ale i tak se mi na vejšce líbí =)

    OdpovědětVymazat