pátek 27. září 2013

Sils Maria news: Behind the scenes video

Ahoj lidi, jak se máte? Já celkem fajn, dneska jdeme s nejlepší kamarádkou do divadla, tak se hrozně moc těším, bude to super, nemůžu se dočkat :) No chci se taky omluvit, že jsem tu včera nebyla, ale to je tak, když jde někdo v devět ráno do školy a zapomene si klíče :D to obnáší to, že pak nemůže jít domů, i kdyby náhodou chtěl. Byla jsem s nejlepší kamarádkou nakupovat a pak jsme si to ještě protáhly, protože jsem nemohla domů, že ano :D a pak jsme šly rovnou do hospody na sraz s pár dalšíma lidma, takže jsem přišla domů asi v deset a už jsem ani nezapínala počítač... No tenhle tejden byl vážně náročnej, musím se z toho vylejt v nějakym velkym deníčkovym zápisu, ale to buď dneska večer nebo až zítra. Dneska mám pro vás něco fakt skvělého. Pořádně tomu nemůžu uvěřit. Natáčení Sils ještě ani neskončilo a už se objevily dvě stillsky a včera ještě k tomu i video! Doufám, že bude to dailymotion fungovat, minule to šlo, těžko říct. Každopádně je to teda celý francouzsky a ty části, které nejsou francouzsky, jsou německy :D ale to jsou detaily! :D Není to přímo video z natáčení, ale pár lidí tam mluví o Sils a hotel Waldhaus a ostatně i celý Švýcarsko má Vánoce z toho, že se tam natáčí film :D takže asi tak. Každopádně na Kristen je tam taky záběr, právě v tom hotelu, sedí tam s Juliette Binoché a zrovna buď se natáčela, natáčí nebo bude natáčet scéna v hotelovém baru. Každopádně jí to tam hrozně slušelo :) no přijde mi, že na téhle animaci říká něco jako: "I'm gonna kill her" :D Dostal mě ten výraz :D Ale já neumím moc dobře odezírat, takže dost možná říká něco úplně jiného :D Kdybyste náhodou někdo mluvil francouzsky nebo německy a odhalili víc než to, že Hollywood přijel do hotelu Waldhaus, aby natáčel Sils Maria režiséra Oliviera Assayase s Kristen Stewart a Juliette Binoché, byla bych vám vděčná, kdybyste se o to podělili :D Každopádně tam taky chvíli mluví jeden z producentů filmu Jean-Louis Porchet. Ale ten taky nevím, co říká, musím někde zkusit najít nějakej překlad :D
* * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I am fine, I go to the theater tonight and I am really excited! I am sorry I was not here yesterday, but I just couldn't. I left at 9 a.m. and I came back at 10 p.m., because I was in school, then I was with my best friend shopping... but we went straight to a pub where we had meeting with some other friends... because I couldn't go home, 'cause I forgot my keys in the morning and no one was home :D Well.. I have for you today something really really amazing :) The filming is not even finished yet but two stills were already published and as same one video, which I have for you today. It's a video. Yeah, really, I have for you video! That's so amazing :D well, it's not exactly behind the scenes video, it's like a... report about that Sils Maria filming takes place in Switzerland and around that area. Most of those people who are talking, are talking French and those, who don't, speak German... :D but I can tell you, that they are talking about that Hollywood came there, to hotel Waldhaus, they are filming Sils Maria with Kristen Stewart and Juliette Binoché, etc. One of producers is talking in this interview - Jean-Louis Porchet. And there are also parts where is Kristen and Juliette during filming. God, I am sooo excited! It looks like Kristen is saying on this animation: I'm gonna kill her :D don't you think? :D I have no idea, I am not good in reading from mouth, but... :D it just came to my mind. If you talk French or German and you understand, what are they saying, I would be glad, if you told me :D

6 komentářů:

  1. Sakriš, já se na ten film vážně nehorázně těším, až teprve teď si uvědomuju, že už to nebude ani trochu Twilight.. jasně, že jsem viděla skoro všechny filmy s Kristen, ale to bylo dřív natočený, od doby co dotočila Breaking Dawn 2, sleduju pořád dokola jen Twilight.. všechny díly a pořád jí mám prostě jako Bellu a teď, já nevím jestli chápeš, co tím chci říct... Prostě si budu muset Kristen teď vyndat z kategorie Belly Swan a začít ty kategorie střídat... Já to nechápu, prostě v ní vidím pořád Bellu a teď bude hrát Valentine a já se na to tak moc těším... awww... :3 :3 :3

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že se ti v divadle líbilo a jsem ráda, že sis nakupování užila :) Jinak mně přijde úplně super, že se objevuje tolik věcí k Sils Maria :)
    Jo a chtěla jsem se zeptat, na jakou jsi nakonec šla vysokou? A jak se ti zatím život vysokoškolačky líbí? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to lákavě, že? Jen mě fakticky děsí představa, kdy se to zase dostane k nám, respektive kdy to bude možný stáhnout v nějaké koukatelné kvalitě, protože dost pochybuju, že se někdo pustí do distribuce zrovna u nás Pamatuju si, jak strašně mě to štvalo u On the Road, kdy jsme museli čekat pěkně dlouho, než se objevila první verze ke stažení, šílený
    Jinak divadlo zní suprově, jsem si jistá, že to jen tak nezní a doopravdy to super bylo!

    OdpovědětVymazat
  4. Angie, neospravedlňuj sa, veď máš právo na osobný život, nie ? :) Ešte k tomu keď tvoj včerajší deň bol (podľa tohto) tak pekne nabitý. To divadlo muselo byť fajn, ja sa tiež v blízkej dobe chystám do divadla s kamarátkou :) Nákupy ste si snáď užili a to posedenie aj s ostatnými ľuďmi muselo byť super. My sme partia takto často chodevali a strašne mi to chýba. Včera som bola večer vonku s bývalými spolužiakmi a tak sme zaspomínali na staré časy, ale chýbali mi ľuďmi, ktorý tam neboli. Už chápem tvoje pocity, že ti chybajú bývalí spolužiaci, teraz keď si na výške. Osobne mám radšej súčastných spolužiakov, aj keď s tými zo zakladky mám bližší vzťah, ale už sme sa od seba odľúčili, tak to nie je ono. Príde mi to hlúpe, že ja spomínam na základnu a ty na strednú Pripadám si ako taký malý neskúsený prcek Dobre, už dosť o mne, zase som sa nebezpečne rozpísala No a už ku tomuto videu... Mám z toho veľkú radosť a budem sa opakovať, ale neskutočne sa teším na Sils Maria !
    Mimochodom, Angie, môžem sa opýtať, ten mail, ktorý máš v menu... je funkčný ? Chcela by som ti totiž napísať, ak ťa nebudem otravovať :)

    OdpovědětVymazat
  5. škodolibě se ti směju za ty klíče..

    OdpovědětVymazat
  6. No tak osobně můžu říct, že bez notebooku je teď trochu nuda (hlavně se nemůžu dívat na seriály a filmy s Russellem Crowem -_-), ale zase víc cvičím a poslouchám hudbu... Jinou výhodu to nemá No a ve škole to zatím docela jde :) A taneční jsou suprový - a i když mi to zase nějak extrémně nejde, tak se u toho směju, bavím se a ty tance jsou skvělou zábavou :)
    A jsem ráda, že sis nakonec vybrala obor, který se mi k tobě skvěle hodí! Budu držet palce, aby jsi brzo zajela do vysokoškolských kolejí :)
    No a jinak, když bůh dá, bych snad mohla mít nový notebook už příští týden :)

    OdpovědětVymazat