pátek 20. září 2013

Sils Maria: New information about shooting

Ahoj lidi. Mám pro vás dneska další informace ohledně Sils Maria. Byla jsem tak nadchnuta tím plakátem, že jsem začala hledat všude možně nějaké informace o Sils, které bych mohla zveřejnit... nevím, jestli to nakonec udělám :D, protože občas se na některý zkrátka vypeču :D Ano, klidně to přiznám, některé novinky jsem nepřidávala, když byly aktuální a někdy ani, když už nebyly, protože když je člověk na takovýhle blog sám a má všechno s tíhat s mojí leností :D, to je fakt těžký :D Každopádně jsem se dneska dozvěděla něco nového o natáčení. Stále ještě probíhá ve Švýcarsku, nejspíš, ale natáčení bude trvat ještě 2 týdny. Podle informace, kteoru jsem získala, má končit 4. října 2013. Mohly by se objevit ještě nějaké fotky z natáčení, to by bylo fajn :) ale tak těžko říct no, uvidíme :D
* * * * * * * * *
Hi guys. I have for you today another information about Sils Maria. I am excited about that poster that much that I started to search for more information which I could publish... but I am not sure, if I really will :D but I am still excited, so I will this one :D I have for you some news about the shooting. Just one, actually. The shooting probably still takes place in Switzerland, but now I already know - you maybe knew before me :D - that the shooting ends on October 4, 2013. So it seems like more two weeks of shooting, which could also mean more photos, I hope.

0 komentářů:

Okomentovat