úterý 17. září 2013

3 komentáře:

  1. Koukám, že ses k tomu dokopala =) Jinak ta ikonka k našemu blogu se ti vážně povedla =)
    Už jsem tě taky přidala. Omlouvám se, že jsem se k tomu dostala až teď, ale celý den jsem balila a lítala po městě =D

    OdpovědětVymazat
  2. No ta imatrikulace byla i u nás stejná, vedle mě seděl ještě jeden kluk a vím, že jsme se tam něčemu začli smát. V tu chvíli jsem byla ráda, že jsem až vzadu =DNa to, že rozvrh nebudeš vždycky mít takovej jakej by si chtěla se už dopředu připrav. Já jsem ho takovej neměla ještě ani jednou. U nás je to ale hlavně tím, že máme totálně pitomej způsob volné registrace, náhodně nám tam rozdělí minuty, jak dlouho musíme čekam po půlnoci, až se budeme moci přihlásit tam kam budeme chtít. Loni jsem čekala do půl čtvrté do ráda abych pak zjistila, že všechno co jsem chtěla je už zabraný. Teď mám "jen" 68 minut, tak jsem zvědavá, jestli se mi něco povede přehodit =) Moc v to ale nedoufám =)

    OdpovědětVymazat