středa 4. prosince 2013

Gallery update 22.9: First official stills photo from Camp X-Ray

Opravdu jsem chtěla jít spát, ale teď už nemůžu... protože jsem našla dvě úplně úchvatný věci, který vám musím sdělit a prostě nemůžu jít jen tak spát... :D Jako první jsem nadšená, že vám můžu ukázat úplně první stills fotku z filmu Camp X-Ray! A dokonce je na ní Kristen! :D Takže já jsem vážně nadšená, hrozně se mi ta fotka líbí :) nemůžu se dočkat filmu, musím ho vidět, hned teď, už ani minutu nechci čekat. Nebo alespoň trailer, ty jo, kéž by pustili trailer, to by bylo úžasný, ale nemůžeme chtít vše, že ano... no děkuju za tu fotku ItsOKtobeYou.org, ale neděkuju jim za to, že mě donutili bejt vzhůru, i když jsem chtěla jít spát :D Ta fotka je fakt skvělá :) jen tak dál, spoustu a spoustu dalších stillsek a informací o Camp X-Ray chrlte, vůůůbec bych se nezlobila :D Jen teda nedokážu říct, kdo je ten muž v pozadí... mohl by to být Marco Khan podle tvaru hlavy :D ale fakt netuším :D
* * * * * * * * *
I really wanned to go asleep but I can't... because I found two new amazing things which I have to tell you and show you. First of all, I am so excited to publish first official Camp X-Ray production still! And it's with Kristen! And I totally fell in love with it, I can't wait, I just can't wait, I have to see it, right now. Or at least a trailer, god, I ham sooo excited, so excited. It''s amazing photo, I love it. And I had to publish it in the moment I found it, so thanks to ItsOKtobeYou.org for it, so so so much :D It's amazing, and the another thing is also amazing, I can't wait to tell you :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat