středa 18. prosince 2013

Gallery update 23.9: 2 new photos from Dallas + 1 new/old from Anesthesia set

Ahoj lidi, jak se máte? Já jsem pořád nemocná. V neděli jsem měla hodně vysokou teplotu, když jsem přišla z Hobita, měla jsem 37,7... včera 37,2 a dneska už jsem zatím teplotu nenaměřila, ale furt je mi blbě... a to, že jsem šla dneska na test do školy mi v tom taky zrovna nepomohlo. A to, že jsem si pak jela koupit učebnice teda taky ne. No, ale teď už jsem doma, což je jedině dobře :D takže můžu i něco přidat. No a taky musím konečně dopsat ten e-mail pro Clove, ale nevím, jestli to dám. Jinak se teda musím pochlubit, že jsem se stala součástí týmu talented.blog.cz a taky jsem tam včera s vypětím všech sil a s milionem nadávek prodrceným mezi zuby nastavila nový design :D Články, které tam ode mě najdete, budou jen zřídkavé, no týkají se Sophie Turner. No a co se týče článku, tak mám pro vás tři fotky. Dvě z Dallasu s Dakotou Fanning a jedna je ještě z natáčení filmu Anesthesia z listopadu.
* * * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I am still ill and I am quite sick. I was in school today and it wasn't a good idea. I am sorry I wasn't here but when I am ill, I don't want to do anything.. and when I want but I am on computer, I got a terrible headache. It's better now, so I can't publish at least something, but I'm still not feeling good. I have for you two new MQ photos from Dallas with Kristen and Dakota together and one more photo from Anesthesia set.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat