pondělí 9. prosince 2013

Gallery update 23.4: New photo for Rosabotanica campaign

Nemám vůbec tušení, jak je to možné, ale vypadá to tak, že můj blog momentálně funguje... ale ostatní stránky... no, některé prostě ne a vlastně vůbec nedokážu pochopit systém toho, jak to, že u Ajjinky se třeba nejnovější články nezveřejnily a u mě třeba jo. Nechápu, totálně nechápu, tohle jde fakt úplně mimo mě. Je to víc než divné. No... dneska mám pro vás jednu fakt úžasnou věc :) Je to nová fotka pro kampaň nového parfému Rosabotanica od Balenciagy. Je to jen fotka jedné fanynky, která na to náhodou narazila někde v obchodě, ale i tak je ta fotka celkem kvalitní. Hrozně se mi líbí, Kristen to tam sluší, je to na stejný styl jako ta fotka, kterou jsme měli šanci vidět před pár měsíci. Ta fotka je skvělá, no doufám, že se brzy objeví v lepší kvalitě:)
* * * * * * * * *
I don't have any idea how it's even possible, but it seems like my blog works for now... but other sites... some of them just don't... And I actually can't find any system in who's blog publishes articles and who's just doesn't. It's more than just weird. Well, I have for you today one pretty amazing thing. It's new photo for Rosabotanica campaign 2013. It's a photo taken by one fan in some shop where she found it, so it's not in super high quality, but it's pretty good quality and I love that photo. It's in the same style as the one we could see few months ago. And I love it, it's beautiful. I hope Balenciaga will publish it in better quality soon :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Hello my sunshine :3
    I miss you, so much!!...Alóha.. grr.. nemám absolutně čas, achjo.. :/ No každopádně, musela jsem napsat aspoň tobě.. hrozně moc mi chybí naše slohovky.. fakt k vzteku tohle!!... :(
    Ale rozhodně si Sky přečti nebudeš litovat... když jsem dočetla začátkem roku VA myslela jsem si, že už nikdy nebudu mít ten pocit bušícího srdce a dechberoucí závratě... ten příběh se mi dostal pod kůži, i když mi ze začátku vadil styl, jak autorka píše, že je to všecho straně hrr rychlý prostě... kdyby to psala Meyerová mělo by to minimálně 800 stran... víš co tím myslím, ne? Ten příběh by se dal dát možná i do více dílů... i když ono to více dílů má, jenže o Sky a Zedovi je jenom ten první no.. No zkrátka přišlo mi to strašně rychlý, možná to bude tím, že jsem to měla za 2 dny zhltnutý.. Ale prostě no přečti si to.. to samý krásný katastrofa, tos četlas??.. Taky boží příběh... Ale kam se to hrabe na Jace Waylanda to teda fakt nevím!.. Zatím prostě Nástroje smrti vedou a za to tě miluju, žes mi je doporučila :-* :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Uááááá... are u kidding me??... Ta animace v sisters... ááách.. myslím, že omdlím! Honey, honey.. thank u so much :3 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem strašně ráda, že u mě už to taky jde! Blog.cz mě příšerně štve!:( Ta fotka je vážně úžasná!

    OdpovědětVymazat
  4. Jak může někdo být tak dokonalý!To je hrozné s tím blog.cz, nemohla jsem ti ani napsat komentáře ke skvělým článkům!!rafanadal.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ten výpadek nechápu - nebo spíš to, o čem píšeš ty, na některých blozích to celkem slušně fungovalo, jinde to opravdu stálo bez zveřejnění čehokoliv Asi nějaká privilegia nebo co...
    Jinak tahle fotka mi udělala velkou radost, nejradši bych samozřejmě všechno hned, ale my prostě musíme být trpěliví a doufat, že se někdy něco málo zveřejní

    OdpovědětVymazat