úterý 24. prosince 2013

Ho ho hó, Mééérry Christmas.

Tohle moje oblíbená Vánoční písnička :D
Vzhledem k tomu, že je dneska 24. prosince, přišlo mi vhodné :D abych vám taky třeba popřála. Ne vhodné, to zní, jakobych to nedělala ráda. Samozřejmě dělám, musím vám popřát :D Já osobně Vánoce skutečně zbožňuju, je to moje oblíbené období v roce. O svátcích sice vždycky nadávám a jsem unavená ze všech těch návštěv, ale Vánoce miluju. Mám s vánočními svátky spojeno spoustu tradic, které se snažím neporušovat, tradic, které jsou některé takové trochu netradiční, ale stejně je mám ráda. Třeba, že se pokaždé díváme na My Fair Lady... viděla jsem ten film už vážně hodněkrát. Je to dokonalý film :D Nebo, že jíme na Štědrý den k obědu vždycky čočku, přestože obecná tradice je, že čočka se jí na Silvestra... nebo Nový rok? Ani nevím. Taky jsem měla takovou tradici, že jsem přávala básničkou, kterou jsem vymyslela ještě za doby mého twilight blogu...
Nemám žádné dlouhé přání,
inspirace není k mání,
jde to se mnou vážně ke dnu,
fakt nevím, co bude v lednu.
Něco ale chci Vám říci,
úsměv mějte na své líci.
Vánoce jsou tady zase,
počkáme, zda zlaté prase,
vykoukne ze svojí skrýše,
nejspíš slyším, jak tam dýše.
Pro ty, co už nejsou malí,
a Vánoce jinak slaví,
stejně přeju dárků hodně,
našlo by se něco pro mě? :D
Kapr už se hezky smaží,
aspoň se ho smažit snaží.
Už se na něj těším dosti,
snad vás minou všechny kosti!
Nemám pro vás velký proslov,
dovolím si aspoň doslov:

Kost mám v krku, shořel stromek,
hlavně, že furt stojí domek.
* * * * *
Nemyslím si, že by byla tak dobrá, že bych s ní mohla přát každý rok :D Ale vloni jsem s ní nepřála, tak jsem vám ji sem hodila alespoň dneska, protože tak nějak vystihuje ve zkratce úplně všechno :D Zkrátka vám přeju Veselé Vánoce, příjemné a klidné prožití svátků, doufám, že vás návštěvy u příbuzných moc nevyčerpají, že všechno proběhne tak, jak má a nenechte si Štědrý den ničím zkazit! Hlavně teda žádnou kost v krku, to by bylo zlé :/ Já si vždycky dávám takový pozor, že pak jím tak dlouho, že mám toho kapra už úplně studenýho :D Ale je mi to celkem jedno. Co vy vlastně, jíte kapra? No, přestanu se vykecávat, máma už po mně hází docela vražednými pohledy, že sedím u počítače, musíme jít zdobit stromek. Což taky děláme až na Štědrý den, někteří lidé to dělají už dřív, ale mi ne :D a já si to užívám. O Vánocích jsem vážně jak malá a to už je mi skoro dvacet :D Jinak mě vážně dostala Ajjinka se svými Merry Kristmas, nechápu, že mě to nikdy nenapadlo :D
Tak ještě jednou Veselé Vánoce!! A já se tu pokusím být co nejvíc to půjde :)

9 komentářů:

  1. Taky ti přeju krásný Štědrý den a bohatého Ježíška ;) ...my doma máme lososa s kuře, protože brácha kapra nemůže ani cítit

    OdpovědětVymazat
  2. No to bys mu měla zkusit říct osobně, by tě praštil do hlavy dřív jak toho kapra ale ve skutečnosti vždycky vraždila mamka... a přestávalo jí to bavit tak se kupujou lososi   
    A ta básnička je super :3

    OdpovědětVymazat
  3. Mám dojem že to fakt udělám, už z něho začínám šílet, jak mi furt běhá do pokojě a somruje ode mě balící papír a izolepu aspoň to má kapřík rychle za sebou ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Páááni ta básnička se ti hrozně povedla! Mně se moc líbí, je suprová! :) Milá Angie, ráda bych ti popřála, co nejkrásnější a nejpoklidnější prožití vánočních svátků. Ať pod stromečkem najdeš vše, co sis přála a budeš pokračovat v tradici a nebudou žádné problémy s kostí z kapra ;) (já pro jistotu ryby vůbec nejím )
    Btw k článku jsi dala naprosto fantastické animace!

    OdpovědětVymazat
  5. Také bych ti chtěla popřát už asi jenom krásný zbytek večera a zítřejší sváteční den a den následující. My Fair Lady zbožňuji, já tyhle filmy jedu pořád. Tradice bohužel nějak nedodržujeme, na jednu stranu mě to mrzí, aspoň to rozkrájení jablíčka by mohlo býti. Ta básnička je opravdu krásná, obdivuji,že jsi tam zkombinovala tak krásná slova, opravdu máš na to talent ^^! A třeba se nám i pochlub copak jsi dostala a jak sis ten večer užila :)

    OdpovědětVymazat
  6. "Kost mám v krku, shořel stromek,
    hlavně, že furt stojí domek." tak to mě dostalo :'DD tobě také přeju krásné prožití svátků :) a ta první animace je perfektní! :'DD :3

    OdpovědětVymazat
  7. My koukali včera na Pelíšky a pak na Notting Hill! :) V pondělí na Lásku nebeskou. Ta básnička je skvělá! Hrozně vtipná Hlavně ten konec A Vánoce jsou taky nejoblíbenější část roku <3 Skvělé animky! A my právě zdobíme stromek 23. večer :) A kapra jím! D
    btw. Vím že jsi se zapisovala do kontroly jako nové Affs a beru tě :) Pak si tě přidám až vyhlásim tu kontrolu, jen jsem ti to chtěla napsat

    OdpovědětVymazat
  8. Já se ho vzdala moc ráda Samsung galaxy trend. :) Černý :) Na Větrnou hůrku jsem hodně zvědavá, a mam to anglicko český tak snad mi to půjde. :)No my zítra jedeme k babičce a pak ještě v neděli A za chvíli jdeme na návštěvu. :) A co jsi dostala za knížky? :)A jo, takhle čtu taky! Už se na to těším, hned večer se do toho pustim. :) Je fakt super žejsi něco takovýho vymyslela! to bych já asi nikdy nedokázala! Nemáš zač, v pohodě, já si tě dám do seznamu až vyhlásím kontrolu, stejně budu různě předělávat skupiny alspoň trochu. :)

    OdpovědětVymazat
  9. pustila jsme si tu pisnicku a podivala se na tu animku, co mas pod tim :) umiram        tam bacnicka je skvela nasmala jsem se, hlavne ten doslov je bozii :) kapra nejim, takze koti neresim :)

    OdpovědětVymazat