neděle 22. prosince 2013

Gallery update 24.2: One new photo from Dallas

Není nic moc, co bych mohla přidat... nebo o tom alespoň nevím... takže jsem den mimo jiné strávila tím, že jsem sjížděla videa s Jennifer Lawrence, stejně jako včera. Jo jo... podvádím Kris :D Ale ne v tom smyslu, v jakym jsem podváděla svůj Twilight blog před lety. Na to mám ten blog o Sophie Turner, kam nikdo nechodí, ale já tam občas zajdu a napíšu nějakej ten článek, který není o Kristen... což může znít divně, ale já to někdy potřebuju... napsat něco o někom jiném než o Kristen, už hodně dlouho jsem měla jenom jeden blog a já jsem nikdy neměla jenom jeden blog. Nikdy za celou dobu svý existence na blogu jsem neměla jenom jeden blog. Což vlastně ani s timhle blogem jsem neměla jenom jeden, mám bazzzingu, ale tam mě to moc nebere, napíšu tam jednou za půl roku, ale občas se potřebuju odreagovat nějak jinak a mám ráda Sophie, takže jsem si prostě založila blog o ní... a vzhledem k tomu, že o ní není tolik novinek, tak je to prostě taková bokovka, koníček, který mi nezabraňuje být na mém milovaném blogu, který vždy bude mým hlavním. Jennifer mám asi ještě radši než Sophie, no ne asi, určitě, ale o Jenn si zakládat blog je blbost, když mám blog o Kristen, to bych fakt nezvládala, sotva stíhám být každý den tady :D No dobře, kecam, každý den jsem tu snad nebyla nikdy v kuse ani dva týdny... :D Ale u Jenn se toho děje teď tolik a já si to ráda přečtu, ráda to okomentuju u Clove a Katie, ale už bych neměla asi nervy na to o tom sama psát, ukládat ty fotky všechny a dohánět to zameškaný, takže asi nenastane chvíle, kdy bych se najednou rozhodla a založila si blog o Jennifer... :D Kristen je přeci jen pořád moje nejoblíbenější herečka a tenhle blog mě baví asi nejvíc, co mě kdy jakej z mých miliónů blogů bavil, takže se nic nezměnilo. Já jsem se jen potřebovala vypovídat, vzhledem k tomu, že u téhle nové fotky z Dallasu, už není o čem povídat po těch milionech jinejch fotek s Dallasu, které jsem vám sem za poslední dva týdny zveřejnila... Možná se vrhnu na další MWIHSTTTTS článek, ale jen možná... :D
* * * * * * * * * *
There is nothing more to publish today or I don't know about that... so I spent my day by watching videos with Jennifer Lawrence as same as yesterday. Yeah, I am cheating on Kris :D but not in the way as I cheated on my Twilight blog. For this I have my Sophie Turner fansite where no one goes but I sometimes go there and write some articles, which are not about Kristen... which can sound weird, but I need it sometimes and I love Sophie and Game of Thrones and it's... like a hobby. This blog is my full time job which I love so so so much... and Sophie is my hobby which will probably end pretty soon. I actually love Jennifer even more than Sophie, but I just... didn't want to start with site about Jenn now, because I don't have that much time and I can't really spend that much time on searching for old stuff, because there is a pretty lot of old stuff... so I will probably never do it and I will probably just still enjoying news which I will find on Clove's or Katie's site. Anyway, Kristen is my most favorite actress, she still is, nothing has changed, I just needed to talk about that crap a little bit... :D In case that I don't have anything else to write about, just this another photo from Dallas, which is quite boring news after all those gallery updates with pictures of Kristen in Dallas. I may write another MWIHSTTTTS article, but just maybe.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Máš mě v seznamu, ikonka počká
    Pak ti osobně ještě něco pošlu na mail, když jsou tu ty Vánoce a svátky Už se nemůžu dočkat vstupu do nového roku!! Mám velké plány!!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já jsem idiot ... Ty jsi dobrá s těmi blogy Když si vzpomenu na sebe, ani prsty nestačí na spočítání kolik jich bylo Na fotce se mi Kris hrozně líbí, hlavně makeup!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jennifer je skvělá, na tom není nic k řešení, mám ráda její humor a to, že je svá Blog o Sophii je super, vůbec se nedivím, že sis vybrala zrovna ji A taky to znám... s těmi blogy Někdy si říkám, že jeden a dost, ale dokud se to dá stíhat, je to ok Nebo si to aspoň namlouvám

    OdpovědětVymazat
  4. Ta fotka je úžasná :) Jinak, to, že sjíždíš videa s Jenn, to se nedivím, je úžasná♥ A navíc vtipná,přikládám jeden obrázek, který mě fakt pobavil
    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1476620_10151906295901840_1439105209_n.jpg

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kalhoty byly mimo mě, ale jinak super, super..:)

    OdpovědětVymazat