pátek 6. prosince 2013

Gallery update 23.1: New photo from Camp X-Ray set

Ahoj lidi, jak se máte? Dneska jsem byla nakupovat s mou nejlepší kámoškou... viděly jsme se po docela dlouhé době, takže jsem ráda, že jsme šly, bylo to skvělý jako vždycky. Chybí mi to, že jsme se dřív viděly skoro každý den. Bylo to součástí mého života už od malička. Každý den jsme se viděly ve škole, a i ve školce, je divné, když teď chodíme každá jinam a vidíme se jen občas. Někomu může připadat, že se vidíme často, ale když někoho 16 let potkáváte každý den, tak to často není :D Ale tak zase je toho na druhou stranu spousta, co si máme říct :D No nic, dneska mám pro vás jednu úžasnou fotku, která se ovšem pravděpodobně zveřejní až o půlnoci, protože blog už zase blbne (nebo ještě pořád) a prostě nehodlá fungovat tak, jak by měl. Ta fotka je z placu Camp X-Ray, byla pořízená při natáčení a mně se hrozně líbí. Jsem nadšená z novinek, které se teď objevují, konečně :) Na fotce to Kris strašně sekne a je na ní se svou hereckou kolegyní z filmu, s Tarou Holt :)
* * * * * * * *
Hi guys, how are you? I was out with my best friend after quite a long time, so I am glad we went, it was great to see her like it always is. I miss when we saw each other every day, that was part of my entire life since I was little girl... and sometimes I am really sad about that we are not in the same school anymore like we always were. Anyway, I have for you today one new amazing photo, but it will be probably published just after midnight, because blog.cz is still... not working very well. But it may surprise me. I am so excited about Camp X-Ray, because many new things are coming out last few days. This photo is from the set of this movie and Kristen is there with her co-star Tara Holt. Kristen is there really cute, I love this photo :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Ha, taky bych měla jít nakupovat, tedy hlavně dárky..bože, nemám ráda Vánoce..
    Jinak nový dess je super, to jsem zapomněla minule napsat..
    A Kristen to tu prostě sluší. :)
    A blog.cz mě už pěkně štve..:/

    OdpovědětVymazat