neděle 8. prosince 2013

Lane Garrison talks about Kristen and Camp X-Ray on CBS

Blog si z nás asi robí šoufky... a nebo je v rozkladu. Fakt to moc nechytám, nerozumím tomu.. myslela jsem, že už jsem našla systém, ale očividně ne, protože moje články se sice zveřejnily, ale netuším kdy, protože po půlnoci jsem tu ještě byla a nic... a články na některých blozích se ani nezveřejnily, takže jsem z toho poněkud zmatená. Jsem s tím okej, dokud se mi ty články zveřejní, ale už mě to vážně docela unavuje, ani ne štve, to se nedá říct, ale vyloženě unavuje... myslím, že pro lidi, kteří třeba začínají nebo naopak váhají, jestli náhodou nemají skončit nebo si dát voraz, tohle není ideální vztah. Já naštěstí o konci ani neuvažuju, nejspíš ještě hodně dlouho uvažovat nebudu, ale věřím, že někomu to prostě může přidat další důvod na seznam, proč nezůstat. No nic... nejvíc mě fakt rozčiluje, že vůbec nic, ale vůůůbec nic nenapíšou. Ale fakt totálně nic, takže mám pocit, že už mě z toho trefí. Hlavně nevím, jestli se to vůbec zlepšuje, oni možná taky neví, co je špatně, ale prostě... uáááá. No nic, nevím, kdy se tenhle článek objeví, ale stejně ho napíšu. Když kliknete na obrázek dole, dostanete se k rozhovoru, který udělal Lane Garrison se CBS, když propagoval svou nejnovější televizní mini sérii Bonnie a Clyde. Jistě znáte příběh o Bonnie a Clydovi, takže vám ho vyprávět nebudu, každopádně o to tak úplně nejde. Lane mluví totiž taky o Camp X-Ray, protože je na něj přímo dotázán a já osobně jsem byla velmi překvapena tím, že skutečně řekl i něco víc, než doteď... :D Mluví i o Kristen, samozřejmě, o tom, že je úžasná golfistka a dala 220 yardovej odpal, za což bych ji nejradši nakopala, to není fér, já hraju tak dlouho a takovej jsem nikdy nedala :D ale já zas kvůli zádům ani tolik asi nikdy nedám no.. :D je dobrá... no nic :D No rozmluvil se tam trochu o Kristeniné postavě, krátce před 6. minutou začíná ta spoilerová část a docela mě to šokovalo, jak už jsem říkala, protože jsem měla pocit, že za všechno navíc, co řeknou, budou ukamenováni... :D No takže pokud vám nevadí spoilery, tak se určitě koukněte, on to zas tak hroznej spoiler neni, takže nečekejte něco jako... "John na konci umře" (což je knížka, která teď nedávno vyšla a ten název mě fakt rozsekal :D)
* * * * * * * * *
Blog is... messing up with us. I don't get it. I just don't understand, what's wrong with that. I thought that I found the system, but obviously, I didn't, because my articles were published... I don't know when, I went to sleep at 1:30 a.m. and they weren't there and now they are... but on some blogs, they just didn't... so I am quite confused. And kind of pissed, of course, especially because no one told us, what's wrong with that. They maybe don't know... but they could write at least something. I am kind of afraid what's gonna happen. If we sould prepare ourselves for total black out or what... Hopefully now, I would die, but I am really confused. Well... this article will be published who know when if it will... but I still have to write it, because I am so excited about Camp X-Ray movie and I can't wait :) This video is interview with Lane Garrison on CBS, when he was talking about his new.. TV mini series called Bonnie and Clyde. I think you all know at least something about the story of Bonnie and Clyde, but it is not very important for us. The important part is in the second part of this video, when Lane is asked to tell them something about Camp X-Ray and he does. He talks about Kristen, about working with her, about that she's an incredible golfer... :D 220 yards? I hate her :D And he also talkes more about Kriten's character, so there is a spoiler part, which is quite surprising considering the fact that they couldn't say anything about it at all... :D

0 komentářů:

Okomentovat