sobota 7. prosince 2013

Gallery update 23.3: New photo with fan

Je to už dlouho, co jsem měla šanci zveřejnit nějakou fotku s fanouškem... no a dneska vám ji sem dávám, protože se konečně zase jedna objevila. Teda dneska, ono se to zveřejní až po půlnoci... :D ale začínám tomu přicházet na kloub :D Komentáře si člověk může přečíst v administraci, kde se zobrazují, i když na samotném blogu jo... :D nesmím ukládat články do rozepsaných, jinak musím čekat do půlnoci, než se tam zobrazí... :D a když něco zveřejním, tak se to další den bude tvářit, že už to tu v tu určitou hodinu dne předchozího bylo, ale ve skutečnosti se to zveřejní až s odbitím půnoci dne následujícího... :D Jo, je to na prd, je, ale tak... snad to dají brzy do pořádku. Jenom mě štve, že se k tomu prostě nikdo ani nehodlá nějak vyjádřit. Hm, blbne blog a všechny to štve... ale tak co, proč bysme jim měli říkat, že se něco podělalo a aby byli trpěliví... já teda trpělivá jsem až hamba, takže mě to zase tolik nerozčiluje, ale musím říct, že když jsem nastavovala ten nový design, že jsem málem vyletěla z kůže :D No... zpět k fotce :D nevím přesně, kdy byla pořízena, ale někdy v posledních dnech. Objevila se teda dneska, možná už včera, ani nevím, no každopádně chápu, že se objevila, já bych fotku s Kris zveřejnila ve chvíli, kdy bych se dostala na internet :D jo, to vám musím říct, dneska jsem narazila na tumblr, kterej mě vážně rozpálil do běla. Fakt nesnáším lidi, co si dělaj blogy o někom, koho nesnáší, jen aby ho ztrapňovali a zesměšňovali jak jen můžou. Ubožáci. No nic, na té fotce to Kris moc sluší, jen bych ocenila, kdyby třeba jednou vyšla do ulic bez té čepice na hlavě... :D Dobře, chápu, že s čepicí s kšiltem se lidi hůř poznávaj, ale zrovna tahle čepice skoro volá "KRISTEN!!!" :D Ale ne, po té akci Jillian Dempsey jsem saturovaná, že jsem jednou zas viděla její vlasy :D takže to beru :D
* * * * * * *
It's a long time since I had an opportunity to publish new photo with fan. And here I am with another one and I am so glad it was showed to us. I totally understand, I would publish that right in the moment I would find access to the Internet :D It would be really nice to see Kristen without that hat sometimes.. but I love it, it's so much her style, but... you know.. Sometimes she could go out without it :D Well, after photos from that jewelry event I am satisfied, so I accept, that she has it on her head again :D It's a great photo, I love it :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
[1x] Photos with fans.

0 komentářů:

Okomentovat