pátek 13. prosince 2013

Gallery update 23.7: New photos from Chanel Fashion Show in Dallas

Ahoj ahoj ahoj... dneska je pátek 13... no, nemám z toho strach, nemám strach z těhle věcí, nejsem pověrčivej člověk. Jak na co, ale na většinu věcí ne. Klidně dupu na kanály, párkrát už jsem prošla pod žebříkem, ačkoliv to mám vždycky strach, že na mě spadne ten člověk na něm :D brácha mnou už rozbil zrcadlo... no dobře, to vlastně mělo spíš přinést smůlu jemu, když ho rozbil on, až na to, že ho rozbil mnou :D No a taky černej kocour od sousedů mi běhá přes cestu tak přibližně každej druhej den, takže fakt ani pověrčivá bejt nemůžu :D Ti samí sousedi co mají toho černého kocoura si teď pořídili štěně labradora a ten je tak rozkošnej, to se nedá, teď jsem se s ním chvíli mazlila přes plot a on tam teď kňučí, že si chce hrát :D Je vážně kouzelnej. No... co se týče pátků 13., tak k nim nemám špatný vztah i proto, že většina pátků 13., které jsem zažila, byly buď docela šťastné nebo naprosto neutrální dny. 13 je vlastně moje nejoblíbenější číslo, připadá mi takové magické, nevím, proč by mělo nějaké číslo vůbec přinášet smůlu. Špatný věci se dějou furt a celoročně, nevím, proč by měl být pátek 13. nějakým extra smolnym dnem. Není to logické a konkrétně v těhle věcech bývám spíše logická, i když ve většině ostatních nejsem. A hlavně miluju tu kočku, já se ho prostě nebudu bát proto, že se narodil černej :D Já ten článek asi nenapíšu :D už ho tu tvořím dvě hodiny, jsem moc ukecaná a jsem moc na facebooku :D no... jdu dneska do hospody, ale nemám na to skoro prachy, takže fakt nevím, co budu celou dobu dělat, ale tak mně stačí tři piva a jsem v loji, takže to snad nebude tak hrozný :D A zejtra vstávám v půl pátý ráno, to se chci vidět :D No, mám pro vás dalších 8 fotek z módní přehlídky Chanelu v Dallasu. Kdo by se chtěl kouknout třeba na nějaké fotky modělů a tak, tak může tady, našla jsem takový pěkný článek. Asi bych si nic z toho neoblíkla :D ale chápu, že to muselo mít skvělou atmosféru :D No ty fotky jsou skvělé, líbí se mi hlavně ty černobílé, ta první z after party s Dakotou Fanning :) a pak ještě ta, která je v tomhle článku poslední, v galerii nevím kolikátá, jak je Kris v tom autě, ta je dokonalá :) Pořád se objevují nové a nové fotky a já jsem za to moc ráda:)
* * * * * * * * *
Hi hi hi... today is Friday 13th... well, I am not scared of those things, I am not superstitious... probably because my Fridays 13th are usually pretty lucky days... and also because that a neighbourses black cat goes across my way... almost every day. He's so sweet, I love that cat! <3 So I can't be superstitious, I couldn't do anything else, just to be afraid that something bad is gonna happen :D Many bad things are happening even without it, so... I actually find Friday 13th quite magical, in a different kind of way... 13 is my favorite number. I don't feel like... you know, why should any number mean bad luck, it's just not logical and in that kind of stuff... I am quite logical person. And I love that black cat, I won't be afraid of him :D Anyway, I have for you today 8 new photos from Chanel fashion show in Dallas. I love them, totally, especially the first one from after party with Dakota Fanning... and the last one here in this article, that black and white photo where Kristen is in that car. She looks stunning :) I love word stunning :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Fotky jsou moc pěkné a co se týká pátků třináctého většinou se mi taky nestane nic špatného, ale jedna moje kamarádka má v tyhle dny opravdu hroznou smůlu. Já bych řekla, že už ty pohromy na sebe přivolává jenom tou svojí pověrčivostí V pátek jsem s ní šla nakoupit a cestou domů se jí utrhlo ucho u igelitky a celý nákup se jí vysypal. Lidi na nás hrozně divně koukali

    OdpovědětVymazat