čtvrtek 5. prosince 2013

Gallery update 23.0: Photo from Launch of Jillian Dempsey's new jewelry line

Ahoj lidi, jak se máte? Já jsem normálně zaspala... ráno mi bylo nějak blbě, vůbec jsem se nemohla zvednout z postele a pak jsem prostě usnula a zaspala jsem. Jsem idiot :D Nemám co jíst a k tomu jsem přišla o matiku :D teda já bych asi půlku ještě stihla, ale už jsem si říkala, že se na to vykašlu, když jsem tam pokaždý byla. Hlavně mi ještě furt neni úplně dobře, bolí mě hlava už tři dny, jako nijak hrozně moc, ale je to otravné... No.. mám pro vás dneska fotku ze včerejška, z 4. prosince, kdy se Kristen zúčastnila uvední nové kolekce šperků od Jillian Dempsey. Na fotce je Kristen, Jillian a Kristenin vlasový stylista a kamarád, úchvatný Adir Abergel. Adir tuhle fotku zveřejnil na svém instagramu a napsal k tomu i krátký komentář: "Jsem tak hrdý na novou kolekci šperků mé kamarádky @jilliandempsey! Je úžasné vidět všechny naše přátele nosit a podporovat tuhle úchvatnou kolekci!"
* * * * * * * *
Hi guys, how are you? I overslept... I was quite sick in the morning, I couldn't even wake up, so I overslept. Which is not good, because I don't have anything to eat and I missed my maths class... :D but I won't go there now, I am still not feeling good. Well, I have for you one new photo, it's from yesterday, from December 4, 2013. Kristen attended launch of Jillian Dempsey's new jewelry line. In that picture is Kristen with Jillian Dempsey and also with her hairstylist and friend Adir Abergel. This photo was published by Adir on his Instagram. He wrote also a short comment: "So proud of my friend @jilliandempsey new jewelry line! Amazing to see all of our friends wearing and supporting this brilliant line of jewels!"

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat