čtvrtek 19. prosince 2013

Gallery update 24.0: Rosabotanica ad + photo from Florabotanica campaign in HQ

Vím o téhle fotce už od včerejška... ale byla jsem moc líná na to, abych ji nahrála na imagebam a zveřejnila ji... Ty tři, které jsem zveřejnila jsem měla už od předvčerejška... :D Nejsem zrovna dvakrát aktivní, když jsem nemocná :D a moc mě to mrzí, ale vážně mi není zrovna nejlíp. No mám pro vás úžasnou věc, konečně se objevila ta fotka pro kampaň Rosabotanicy v lepší kvalitě :) Kristen tam vypadá vážně úžasně, hrozně se mi ta fotka líbí, je krásná :) a jsem moc ráda, že ji konečně zveřejnili v takovéhle kvalitě, no doufám, že se dočkáme dalších fotek, bylo by to skvělé. Edit: Když už mluvíme o těch dalších fotkách, tak se objevila nová verze fotky pro Florabotaniku. Tentokrát je větší, v lepší kvalitě a naprosto bez tagů, což je boží a líbí se mi snad ještě víc než ta k Rosabotanice. Musím se dneska učit, píšu zítra dost důležitý test, takže tu asi už nebudu, možná později, uvidíme.
* * * * * * *
I knew about this picture yesterday, but I was too lazy for uploading that to imagebam and for publishing that. Those three I published I had published from the day before... :D I am not very active, when I am ill...:D and I am sorry about that. I have for you today that amazing picture for Rosabotanica campaign in bigger quality. I love that, I really love that, it's very very beautiful and I am glad we finally have it in better quality :) Edit: And the second picture is bigger photo without any tags from the Florabotanica ad, which I love even more. Amazing! I have to study today again, I write a very important test tomorrow, so I won't be here probably today, maybe later.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Taky jsem nemocná A zítra mě čeká zkouška, snad nebude problém a dostanu papíry k úspěšnému dokončení praxe/kurzu A pak hurá příští rok do práce rafanadal.czJeště jsem chtěla ohledně Rogera, půlku designu mám hotovou, takže až to bude komplet připravené, hodím ti sem adresu :*

    OdpovědětVymazat
  2. Sú úchvatné, Kristen tu vyzerá skvelo, som z nich nadšená :)No ja viem, bola to rýchlovka (opis úžasnej Kris na fotkách ), ale ja sa jednoducho neviem dočkať, až prejdem ku ďalšej úžasnej osobe a tou si ty :) V prvom rade, ďakujem za úžasný komentár k recenzií, nahnal mi slzy do očí a povedala som si: Sakra, toto dievča... Angie, ty mi vždy urobíš takú radosť ♥♥ Človek ako ty človeka ako som ja úplne donúti uškierať sa na tie komentáre (a maily, mimochodoom ) a začne pochybovať o tom, že sám vôbec má zdravý rozum, keď začne skákať po posteli pred troma spolubývajúcimi Som divná, to áno, ale tie komentáre... Ach ♥ Spravila si mi veľkú radosť. Mail som chcela napísať už včera večer, som ani neviem ako, zaspala som, no dnes zase ponocujem a pustím sa do toho :)Juj, dávam choroba prejde a naša Angie bude do Vianoc zase zdravá. Na mňa tiež niečo lezie, no moja imunita si dovolila iba nádchu, no aj tak... Je to nepríjemné. Veľa štastia pri testíku, drž sa :) Viac mojích bľabotov (dúfam, že sa mi to podarí, ešte mám baliť darčeky ) v mojom maily :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. cely tenhle photoshoot se mi strasne libi i ty kvetiny, co ma Kris na sobe. proste nadhera

    OdpovědětVymazat